Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


sobota, 22 sierpnia 2015

Powitanie

Cześć wszystkim! Jestem tu nową redaktorką. Mam na imię Izabella, ale wole kiedy mówi się do mnie Lili. Mam 15 lat i mieszkam w okolicach Poznania. Interesuje się muzyką, modą Monster High oraz Ever After High. W EAH odpowiadam się po stronie Rebelsów. Moimi ulubionymi postaciami są Blondie i Alistair. To przypadek, że ja i moje ulubione postacie jesteśmy po przeciwnych stronach. Moje ulubione kolory to różowy i fioletowy. Uwielbiam rysować, piszę opowiadania i kocham fotografię. Mam nadzieje, że miło mnie tu przyjmiecie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz