Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


niedziela, 8 maja 2016

Łączenie Ever After High z Monster High

Już od dawna wiadomo, że obie te szkoły ze sobą w pewien sposób połączone. Amora przechodzi z MH do EAH, a w MH pojawiają się plakaty EAH. Jednak teraz jest to już poważne łączenie obu serii w jednym filmie.


W trailerze widzimy głównie potworki, ale w 0.37 widzimy, że nasze "księżniczkowe przyjaciółki" też się tam pojawią. Nie jestem jakąś wielką fanką łączenia tych dwóch szkół, ponieważ mają zupełnie inną grafikę. Potworki są typowo komputerowe, za to księżniczki bardziej rysunkowe. Może uda się im się połączyć dwa zupełnie inne światy, chociaż mówiąc szczerze, nie daję im wielkich szans na przekonanie mnie do tej animacji. Jednak pożyjemy, zobaczymy. Niestety data premiery nie jest jeszcze znana (ewentualnie nie umiem korzystać z google, to też jakaś opcja), ciekawi mnie więc, czy w ogóle pojawi się w tym roku.




2 komentarze:

  1. Mi nie podoba się pomysł łączenia produkcji, ale z nieco innych względów niż Twoje. Ja po prostu nie interesuję się i ni zamierzam się interesować mh. A jak to połączą, to, hmm, cóż... prawdopodobnie to na mnie wymuszą.:/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Mh nigdy nie wydawało mi się ciekawe...

      Usuń