Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


środa, 25 maja 2016

Nowy magazyn EAH

Dawno nie było tu ode mnie notki. Więc dzisiaj przybywam z notką o polskim magazynie EAH ! Na początek dodam że magazyn wyszedł dzisiaj. Więc zajrzyjmy do niego.


Tak prezentuje się okładka. Widzimy też nowe logo ze znanym nam i (nie)lubianym mottem. Dalej mamy prezent. 




Prezent jakościowo jest bardzo dobry. Podoba mi się jego staranne wykonanie. Nie jest on z plastiku, co idzie na + bo się szybko nie zniszczy. Na dole naszyjnika mamy śliczne charmsy, a w środku medalika portret Apple i Raven. W kolorze dominuje głównie złoto.

Spis treści. W magazynie skupiono się głównie na Briar i Apple. Dostajemy w magazynie pamiętnik królewny Śnieżki, który prawdopodobnie jest podobny do tego  dołączonego do lalki Basic.  Dalej mamy też zbiór informacji i ciekawostek o Briar, takich jak to że gdy śpi zatrzymuje się u niej proces starzenia. Mamy też dwa komiksy które są streszczeniem znanych nam webisodów. W magazynie nie zabrakło też zagadek i quizów oraz toutriali z czymś wymyślnym. Lecz najlepszą rzeczą w magazynie dla mnie są dwa plakaty. Są tak cudne że gdybym mogła powiesiłabym sobie w pokoju ale nie chce obkleić ścian. 

Aby powiększyć skan należy otworzyć obrazek w nowym oknie.
Teraz to na co wszyscy czekali. Konkurs. W tym konkursie do wygrania mamy lalki z DG. Niestety nagród jest tylko 4 więc trzeba mieć ogromne szczęście by się załapać. Dodatkowo zadaniem konkursowym jest napisanie wiersza o swojej ulubionej postaci z EAH. Więc tu też trzeba się wykazać. Plusy takie że nie ma ankiety gdzie trzeba podawać wiek wiec szanse są równe.

Ogólnie cały magazyn oceniam na 8/10 , bo jeszcze czegoś mi tu brakuje.


A na dole czwarta część Smoczych igrzysk dla tych co nie oglądali.








13 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie dali Apple ze smokiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogolnie rzecz biorąc Apple jest niedostępna w Polsce. A tak jak ty bardzo tego żałuję.

      Usuń
    2. Fajnie by było, gdyby można ją było wygrać w jesiennym konkursie, o ile taki będzie. Albo Maddie z Epic Winter... Ale tam tylko basici i ekslusiwy.

      Usuń
  2. Okładka razi (jakby niewykończeniem), nowym logiem, mottem. Wisiorek jest ładny, ale nie powala... Zagadkownie oraz quiz też mnie nie zachwyciły:/ Za to plakaty są cudne ♥.♥ Co do ,,pamiętnika" Apple i informacji o Briar mam mieszane uczucia... Konkurs fajny aczykolwiek mało nagród... Pomysł na własną bluzkę, i słodkości to również mam mieszane uczucia... Myślałam, że do gazetki bardziej się przyłożą...
    Nie będe więcej narzekać ;)
    Ja oceniam gazetkę na 6/10

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka szkoda, że jestem już za stara na takie magazyny... Bardzo ci dziękuję za stronę z konkursem <3
    Po poprzedniej wpadce z pomyleniem e-maila mogę w końcu spróbować wiedząc, że do wygrania jest coś wartościowego. Chcę cię Darling <33

    OdpowiedzUsuń
  4. O kim piszecie sowje wiersze? Jak długie są? Nie chcę nikogo zdenerwoac, ale moim marzeniem na 10 urodziny jest dostać paczkę z lalką i chciałabym wiedziaeć jak ma wygladać wiersz (wiem, że mam małe szanse, ale...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pisze najczęściej kilka wierszy o kilku postaciach. Potem wybieram najlepszy. U mnie wiersze są 4 lub 5 wzrotkowe.

      Usuń
    2. To zależy od ciebie. Możesz mi uwierzyć, nie długość i postać jest ważna. Wiersz ma im się po prostu spodobać.

      Usuń
    3. Dziękuję serdecznie! Nie spodziewałam się tak miłych rad i odpowiedzi :)

      Usuń
    4. Bądź kreatywna, wymyśl jakiś zabawny wierszyk, co do długości wierszu nie jest ważne byle dobrze brzmiał i się rymował od ciebie zależy o kim napiszesz ☺

      Usuń
    5. Właściwie nie musi się rymować. Ciekawy wiersz zawsze będzie dobry, nawet bez rymów.

      Usuń
    6. A ja jestem takim typem natomiast że zawsze stosuje rymy typu a a lub a b a b . chociaż z tym drugim typem troszkę ciężej.

      Usuń
    7. No tak ale rymy bardziej wpadają w ucho i łatwiej je zapamiętać;)

      Usuń