Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


niedziela, 15 maja 2016

San Diego Comic Con - nowa ekskluzywna lalka

Mimo że do SDCC zostało jeszcze całkiem sporo czasu, nic nie stało na przeszkodzie stworzenia nowej ekskluzywnej lalki. Znowu jest to postać przedstawiona w wersji, gdzie podąża za swoim przeznaczeniem. W 2014 roku pojawiła się Cerise Wolf, rok później Raven Queen, a w tym roku pojawi się Cedar Wood. Szczerze mówiąc, nie rozumiem wyboru akurat tej bohaterki. Nie oszukujmy się. Nie pojawia się ona ostatnio zbyt często, a nawet jeśli, nie jako główna bohaterka. Możliwe więc, że niedługo się to jakoś zmieni. Nie przedłużając, oto parę zdjęć, które jednak są dość niewyraźne.


To było chyba pierwsze zdjęcie jakie się w ogóle pojawiło i wtedy nie było jeszcze nawet wiadomo, czy to będzie lalka ekskluzywna (chociaż były już pewne podejrzenia). Coś, co od razu przykuło moją uwagę, to twarz. Oczy są typowo malowane, lekko wzorowane na naturalnych. Nos jest przedłużony, zaś usta otwarte, jak to zwykle jest, kiedy zostawimy marionetkę "samą sobie". Poza tym na czole można zobaczyć słoje drzewa, które u Cedar Basic nie były widoczne. Nie starano się jej za bardzo upodobnić do człowiek, dlatego widać, że jest to lalka lalki. Buty wyglądają jak wyrzeźbione w drewnie, co idealnie pasuje do postaci. 


Zdjęcie gotowej bohaterki. Buty zmieniły kolor na złoty, a spod nich wystają lawendowe podkolanówki z różowymi wstążkami. Sukienka składa się z kilku warstw. Na samym spodzie znajduje się czarny tiul ze srebrnymi drobinkami brokatu. Następna jest gładka, w kolorze lekko zabrudzonej bieli. Na niej jest biało-różowa krata. Rękawy są bufiaste, zaś góra sukienki jest czarna. Ośle uszy prawdopodobnie będą zdejmowalne, gdyż na pierwszym zdjęciu lalka jest przedstawiona bez nich. Opaska z czapeczką bardzo przypomina mi kapelusz od Disneyowskiego Pinokia. Brakuje tylko tego czerwonego piórka. Największą zagadką pozostają dla mnie włosy. Są to fioletowo-różowe loki. Nie wiem, skąd się wziął taki pomysł i mam co do niego mieszane uczucia. Z jednej strony mi się strasznie podobają i pasują do Cedar, ale z drugiej Pinokio miał zwyczajne włosy i bardzo starał się upodobnić do prawdziwego chłopca.

Jednak ogólnie lalka mi się strasznie podoba. Jeżeli w pudełku byłaby tak "podwieszona" na tych fioletowych sznureczkach - byłabym w niebie. Na razie musimy jednak czekać na następne informacje albo nawet na sam SDCC. 

5 komentarzy:

  1. Według mnie najładniejsza z SDCC jest Cerise :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem Cedar z lalek ekskluzywnych jest najbrzydsza... :( Może gdy będą dokladniejsze zdjęcia bardziej się do niej przekonam... Czas pokaże;) Z SDCC uważam tak jak osoba powyżej↑ Cerise♥ Na drugim miejscu Raven... Następnie Cedar ale jak wspomniałam wcześniej zobaczymy na następnych zdjęciach (miejmy nadzieję) lepszą Cedar...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Z SDCC uważam, że najładniejsza jest Cerise♥, tak jak uważa osoba powyżej.

      Usuń
    2. Widzę że nie tylko ja uważam Cerise ze dzieło sztuki :3 Także jak wam i mi Cedar do gustu nie przypadła i raczej tak się nie stanie.

      Usuń
  3. Też uwielbiam Cerise z wilczej wersji i trochę żałuję, że mam Raven zamiast niej xD
    Mimo to o Cedar mam nieco odmienne zdanie. Na początku nie byłam przekonana co do jej ust i nosa, ale czym dłużej na nią patrzę, tym bardziej mi się podoba. Jej sukienka jest po prostu wspaniała i mam nadzieję, że będzie dostępna w tegorocznym konkursie EAH. Mam zamiar na nią polować.

    OdpowiedzUsuń