Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


środa, 9 kwietnia 2014

Arty+lalki Hat-Tastic Party!

Pojawiły się już lalki i arty z serii Hat-Tasic Party!

Tutaj parę zdjęć!

-Arty:


Briar


Cerise Hood


i Apple...

Zauważyliście jej buty? To były te przypisywane Holly lub Poppy, a jednak!

Teraz przejdę do pełnego tyłu pudełka:



Od lewej mamy:

-Apple
-Cedar
-Briar
-Cerise

oraz gospadarza tej herbatki czyli Madeline Hatter!

Narazie za bardzo nie można ocenić tyłu, ale powiem że ogólna kompozycja bardzo mi podpasowała.


Tu jest obrazek na górze tyle, że w zbliżeniu.Nie oceniam bo będzie tu za dużo negatywizmu.Zaczekam za to na lepsze zdjęcia i wtedy się za to zabiorę.
Jedyną rzeczą jako możemy z lekka ujrzeć to playset, który bardzo mi podpasował.

Teraz czas na zbiorowe zdjęcie lalek w pudełku:



No cóż...powiem tyle, że zaraz zabiorę się do oceny.

Na pierwszy ogień idzie Briar:


Tu mamy zbliżenie na jej włosy, makijaż oraz górę tułowia..
Wyraźnie widać, że w tej serii Briar ma widocznie więcej różowych pasemek niż jej bazowego brązowego.
Ogólnie podoba mi się sama w sobie, a najważniejsze jest to że nie wyszła kiczowato. Czerń dodaje jej elegancji i powagi.


Czy tylko mi nie podoba się ten kapelusz? Jest straszny i jednoznacznie tragiczny!
Sukieneczka jest ładna i te korale ^^ Podoba mi się dodanie czerwieni do włosów Apple. To nasyca ją kolorem i radością.

Pora na Cerise!


Cerise jest ładna, ale jakoś razi mnie jej rażący make'up. Na powieki ma nałożony świecący cień, a szminka wydaje mi się troszeczkę za ciemna. Sukienka jest taka w stylu Cerise, a do tego ten kapelutek^^ Cudo *O*







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz