Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Nowa piżamka

Sorki że nie dałam wczoraj żadnej nowinki.....ale chcę to nadrobić bo znalazłam nową piżamkę tym razem nie ze złotym ale z czerwonym logo. Musze was jednak przestrzec że ten ciuszek nadaje się tylko i wyłącznie na wiosnę i lato ponieważ ma krótki rękaw i krótkie spodenki. Próbowałam się dowiedzieć czy jest przeznaczona tylko i wyłącznie dla młodszych fanów ale niestety ale nic nie znalazłam.



Najbardziej podoba mi się w niej to logo. nie znalazłam niczego takiego "wyróżniającego się" oprócz tego dużego logo. Jeśli chodzi o spodenki o uważam że czarny kolor o po prosu "absurd" ! Moim zdaniem powinny być białe w czarne serduszka.

Co myślicie o tej piżamce ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz