Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


sobota, 26 kwietnia 2014

zapowiedzi nowych odcinków "3

Hejka hej !

Nie chce mi się pisać posta powitalnego, gdyż jestem jakże leniwą osóbką. Więc do tematu:

Znalazłam obrazki z nowych odcinków. Obrazku z odcinka namber łan:






Z tego wynika, że główną bohaterką będzie Maddie.  Ja się z tego cieszę.  Lubię jej postać. 
Odcinek drugi :




Nie umiem się domyślić o co chodzi. Rozwalił mnie na kawałeczki obrazek z Cupid i motylem z giga głową XD

A wy co o tym sądzicie? 

BoneZoo




5 komentarzy:

  1. Również lubię Maddie, cieszę się że doczekała się swojego odcinka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie to lubię wszystkich rebelsów ^^

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Co to tego tematu (po której stronie stoję) to nie mogę konkretniej się wypowiedzieć, jak dla mnie obie strony mają rację o.O

      Usuń