Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 24 kwietnia 2014

Nowa redaktorki....

Ponieważ nie mogę się zdecydować wybrałam dwa najdłuższe zgłoszenia....

Do BoneZoo: piszesz na moim drugim blogu...znam twój styl pisania i twoja systematyczność dlatego przyjmuję cie na okres próbny :)

Do Jill.de.Noir: wiem że masz 14 lat ja też tyle mam XD ale uważam że możesz sobie na moim blogu poradzić...napisałaś dość długie zgłoszenie a rozpisywanie się bardzo cenię i myślę że jak w zgłoszeniu to potrafiłaś to i postach potrafisz :)

Za dwa tygodnie na blogu pojawi się ankieta i chciałabym aby to czytelnicy wybrali nową redaktorkę...aby było uczciwie ja nie będę w niej głosować....i jeszcze jedno ponieważ Nikki nic nie pisze spróbuje się z nią skontaktować co się z nią stało...

ale podajcie mi swoje gmaile.....OBIE !!!

Dziękuję za uwagę....

3 komentarze:

  1. Okejaśnie ^^ mój gmail:
    weronikazlielinska01@gmail.com
    Spoko loko, powstrzymam się od głosowania XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upss pomyłka, mail to
      Weronikazielinska01@gmail.com

      Usuń
  2. Ojejejejeje, moj gmail : jill.de.noir@gmail.com. spokojnie rozpisywac sie to ja umiem xD

    OdpowiedzUsuń