Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


wtorek, 15 kwietnia 2014

Pierwszy post po powrocie...

Zanim wszystko wróci ze mną do normy przez jeszcze najbliższe kilka dni mogę być trochę opuźniona ponieważ długo mnie nie było....ale nie czytajcie moich jakiś żalów....

Kilka dni temu pojawiła się sesja lalek z serii Hat-Tastic Party...na początek chciałabym pokazać wam Apple i jej fantastyczne ujęcie zdjęciowe, fotografie zostały wykonane już rozpakowaniu lalek....


Mój krótki komentarz ? Uważam że w tej serii najbardziej podobają mi się jej wspaniałe czerwone włosy...oraz czerwona kokardka do nich....chociaż mogłabym się trochę pokłócić że trochę za dużo tego czerwonego ale mnie to powinno być tylko dodatkiem takim jakby podkreślaczem 


Ok teraz mam do czynienia z czerwonym kapturkiem...czerwony kolor jest tutaj wskazany...choć te włosy to lekka przesada...Mattelu z białą grzywką jak zawsze lalka też wyglądałaby świetnie....


Jeśli chodzi o Briar to tym razem nie mam żadnych zastrzeżeń...

I wszyscy razem....



Podoba wam się ta seria ? Która lalka najbardziej ?

1 komentarz: