Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


niedziela, 27 kwietnia 2014

Lalka Sparrow 'a ?

Dzisiaj pogadamy o naszym rockowym bohaterze Ever After High.....pierwszy raz pojawił się on w pierwszej części True Hearts Day (może być literówka). Ten odcinek nie pojawił się tak dawno podajże z półtora miesiąca temu....a tu już chciałabym pokazać jego lalkę i uwaga nie sądzę aby jakikolwiek blog posiadał to zdjęcie zostało wzietę z mego tajnego źródła...poprzeglądałam inne blogi ale tej nowinki nie zobaczyłam....a więc to zdjęcie będzie miało bardzo dużo podpisów.....

Dla porównania chciałabym na początku pokazać wam zdjęcie z odcinka EAH.


a teraz nasza upragniona lalka....
 (nie kopiować)

I uwaga ta lalka nie jest zrobiona przez fana to jest potwierdzona informacja.....więc jestem na 100% pewna że to lalka stworzona przez Mattel....

a więc czas na mój komentarz.....lalka została wykonana bardzo dokładnie....każdy szczegół został wzięty pod uwagę co do ubrań, dodatków,gitary,i nawet twarzy. Ale mam jedno małe zastrzeżenie....nie wiem czy to przez flesz w aparacie ale te włosy...wyglądają jakby nie były myte przez miesiąc chodzi o to że się świecą....

Co myślicie o oficjalnej lalce Sparrow'a ?

17 komentarzy:

  1. Łeeeee to nie może być lalka Mattela :( włosy wyglądają jak z plastiku albo włóczki .. i ma za ciemną skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Włosy mogą być plastikowe, to jest możliwe, ale te rozmazane brwi to już nie koniecznie.

      Usuń
    3. Spodnie wyglądają na dresy O.o i nie wiem czemu, ale przypomina mi on trochę Clawda z MH...

      Usuń
    4. Ja też nie wiem czemu, ale się zgadzam

      Usuń
    5. to jest lalka Mattela.....to potwierdzone :P

      Usuń
    6. Przykro mi, ale to jest fanmade. Ja również znalazłam to zdjęcie (chcesz dowodu? Wyślę ci linka do niepodpisanej wersji) i wyraźnie było napisane, że to fanmade. Nie twierdzę, że specjalnie źle napisałaś. Może po prostu się pomyliłaś. Ale i tak dobrze sprostować.

      Usuń
    7. widać znalazłaś na innej stronie niż ja bo na mojej pisało że to oficjalna lalka....

      Usuń
    8. Ale ja mam nawet napisane, kto zrobił tego fanmade'a xD

      Usuń
  2. To nie jest prawdziwa lalka mattela.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest custom. Widać, że ktoś przerobił Huntera. Mattel nie zrobiłby spodni z filcu, ani włosów z modeliny (czy czegoś podobnego). Ogólnie widać, że większość jest filcowa, ponadto Mattel daje więcej ozdobnych zaszyć na ubrankach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po co robisz te trzykropki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki mam styl pisania żeby zaciekawić :P

      Usuń
  5. Ehhh... zgubiłam się w internetach. Czemu tu tyle wielokropków? Poza tym,to przerobiony Hunter xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ally fajnie że zobaczyłaś mojego bloga a ja daje wielokropki no bo mam taki styl pisania :)

      Usuń
  6. Ona NIE jest oficjalna.

    OdpowiedzUsuń