Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 25 kwietnia 2014

Create Your Own Character - edycja 2


Mam nadzieję że jeszcze pamiętacie pierwszą edycje tego konkursu ? Wiem wiem to Verca go stworzyła ale chciałabym kontynuować go następną edycją....

Przypomnę wam zasady...
Polega on na stworzeniu swojej postaci w stylu EAH. Możecie stworzyć swoją OC albo napisać opis swojej postaci. Swoje prace wysyłacie na adres e-mail aniapolanska6@gmail.com w wiadomości napiszcie nick , który w razie zajęcia miejsca znajdzie się na dyplomie lub wyróżnieniu.

Pracę przyjmuję do 5.05.2014r. potrzebuje minimum 4-5 prac....

Powodzenia !



13 komentarzy:

  1. Mam nadzieję że osoby na okresie próbnym też mogą brać udział, bo już zaczęłam pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście wszyscy mogą oprócz mnie :P

      Usuń
  2. Dzisiaj wyślę Ci pracę. Mam już całą skończoną tylko imienia ciągle brak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wysłałam, doszła?

      Usuń
    2. doszła i mówię od razu jest prześliczna zobaczymy czy ktoś cię przebiję ale mają ciężki orzech do zgryzienia XD

      Usuń
  3. Jezeli mozna pisac opis to moge tutaj go napisac a nie na email??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz wolałabym na e-mail wasze prace to niespodzianki :) a jak dasz w komentarzu to każdy zobaczy twoją prace....

      Usuń
    2. Mam problem z emailem i wolalabym tutaj

      Usuń
    3. ok ale tego komentarza nie zatwierdze ok ?

      Usuń
    4. No dobrze, to pisze bo do dzisiaj jest. Moja postac nazywa sie Vanessa White i jest siostra Apple, mimo to stoi po stronie rebel bo jest druga w kolejce do tronu (pierwsza to apple). Dlatego wlasnie jest ona przeciwna ku ,, dlugo i szczesliwie,, po uwaza ze kazdy moze napisac swoje wlasne i ona tak chce. Jest ona siostra blizniaczka APlle, ale ma czarne wlosy :) kej styl jest morczny bo nosi tylko czarne i fioletowe ubrania. A tutaj tak szczegolowo.
      Rodzice: krolewna sniezka
      Styl: kocham nosic czarne kurtki do ciemno fioletowych sukienek lub bluzek.

      Usuń
  4. A czy mogłabym wysłać samą głowę OC + kartę? xD Bo nie chce mi się jej kończyć x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leniuszki nagrody nie dostają dokończ tą pracę a ją ocenię :P

      Usuń