Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


środa, 15 kwietnia 2015

Hej :3

Mozliwe, że mnie pamiętacie, jestem Lizzie Angel, a dawniej Lizzieslid.
Byłam tu kiedyś na okresie próbnym, ale mi się nie udało :( 
No  nieważne, mam 13 lat mam na imię Ola i interesuję się EAH od bardzo dawna :)
Oprócz tego jeżdzę konno i uczę się rysować.
Postaram sie pisać codziennie i z sensem :P 
Nie będę was zanudzać moja osobą, dlatego kończę ten wpis do następnego ;)

~Lizzie Angel

4 komentarze:

  1. Witamy! ;)Czekam na więcej wpisów z pod twojej ręki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, postaram się pisać codziennie :)

      Usuń
  2. A ty nie jesteś Monika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika to mój pseudonim, którym do jakiegoś czasu posługiwałam sie w internecie.

      Usuń