Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Sama Słodycz

Przepraszam, że piszę dopiero teraz, ale miałam dużo spraw na głowie.
No, więc wczoraj pojawił się nowy odcinek, nie przedłużając:


"Przed swoja pierwszą randką w kinie Multiczar Raven prosi Blondie
o radę, jak opanowac przedrandkową tremę"

W odcinku możemy zobaczyć blondie w stroju Just Sweet. Uważam, że wygląda brzebajecznie <3
Zdecydowałam, że chce jej lalkę. Główna akcja to, to iż Dex i Raven szykują się
na swoją randkę, ale osobno...

Odcinek bardzo mi sie spodobał i mam nadzieje, że następny bedzie już 
z ich randką i świętem.

Jeszcze jedno, czy chcielibyście żebym zrobiła jakiś konkurs?

~Lizzie Angel



3 komentarze:

  1. Tak, ja bardzo chciałabym konkurs! :) Odcinek był fajny, tylko ja jestem raczej kibicką Dexter+Cupid...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też po tym odcinku koniecznie chcę lalkę Blondie Just Sweet ;)
    No i już nie mogę się doczekać randki Raven i Dextera!

    OdpowiedzUsuń
  3. super odcinek, a Blondie w tym stroju wygląda prześlicznie.

    - Duchess moim bogiem, a Cupid nałogiem.

    OdpowiedzUsuń