Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


wtorek, 28 kwietnia 2015

Ubieranki Blondie i Cupid

W ubierankę Blondie mżemy juz zagrać od jakiegoś czasu, natomiast wczoraj
została opublikowana ubieranka Cupid.

Zacznijmy od Blondie:



Wszystko jest OK, ale dlaczego dali tło z SU???

Moja stylizacja:


Postanowiłam zrobic ją w stylu Just Sweet.
Wybór bardzo mi się spodobał, można było pokombinować ( tak jak ja ).

Piosenka z ubieranki Karmin Acapella



Cupid



Moja stylizacja:


Tutaj wybór jest uboższy i za bardzo nie mogłam nic nawymyślac ( a ja to kocham ).
Oczywiście odwieczny problem z twarza córki Erosa, jest dziwaczna.

Co sądzicie o ubierankach?

~Lizzie Angel

Zdjęcia pochodzą z profilu SS na Google +


2 komentarze:

  1. Te ubieranki są superaśne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. I was curious if you ever thought of changing the structure of your blog? Its very well written; I love what you got to say. But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better. I like Justin Bieber.
    http://www.elsagames.org/games/Elsa_dress_up.html
    http://gamesmylittlepony.com/

    OdpowiedzUsuń