Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


niedziela, 19 kwietnia 2015

Zdjęcia promocyjne Bunny

Wczoraj Mattel opublikował zdjęcia promocujne naszej córki Białego Królika.
Oto one:


Sukienka bardzo mi sie podoba, szczególnie wzory zegarków.
Całość idealnie się ze soba kompobuje i zdradze wam, że jestem wielką fanką
kraty i ten dół przypadł mi do gustu.


Jej twarz to już inna bajka, a to co pierwsze mi sie rzuciło to to, że wygląda jak
ta kobieta z Toy Fair 2015, Wenezia kiedyś pokazywała wam zdjęcia
z tej "uroczystości".



Cała lalka prezentuje się wspaniale i przedłużyli jej włosy,
moim zadaniem to naprawdę super pomysł i te uszy <3

Lalka prezentuje się wspaniale, ale w swojej kolekcji nie chciałbym jej mieć.

Co o niej sądzicie?

~Lizzie Angel

3 komentarze:

  1. Lalka super, tylko te rozbiegane oczy.... Boże widzisz i nie grzmisz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalka jest prześliczna <333
    Chciałabym was wszystkich przeprosić za to,że nie pisałam tyle czasu,ale obiecuję,że wkrótce to się zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bunny jest śliczna, ale z nowych lalek bardziej czekam na Faybelle i Darling ;)

    OdpowiedzUsuń