Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


środa, 15 kwietnia 2015

Nowe książki i zdjęcia promocyjne Alistaira + niespodzianka

Znamy pisarkę Susanne Selfos i jej książki o bohaterach EAH, nadszedł czas 
na kolejne dzieła :)


Pierwsza z nich będzie o Darling i jej koniu, który potrafi zmieniać kolory.
wierzchowiec opanował umiejętności zmiany koloru i stawania się niwidzialnym.
Widać w EAH jest moda na konie, bo przecież Briar ma jednorożca, a Cupid pegaza.



Teraz przyszedł czas na jej brata Dexa.
Otóż on posiada zwierzaka, którym jest królik z rogami. Osobiście o takim wybryku
natury jeszcze nie słyszałam, ale to w końcu Baśniowyświat...
Zwirz nazywa się Jackalopes, imię bardzo ciekawe i orginalne.
Jest tez wiadomośc dla fanów Dexvena, Raven pojawi się w tej książce, a to znaczy, że może byc ciekawie :)

Teraz czas na zdjęcia promocyjne Alistaira:




Czy mieliście pojęcie, że jego torba to butla na wodę?, bo ja nie...
Bardzo mile mnie to zaskoczyło i mam nadzieję, że kolejne lalki, jak i postacie
będą tak samo atrakcyjne i ciekawe.




Na samym początku nie przypadł mi do gustu, ale teraz moja opinia na jego
temat jest.... jeszcze gorsza! O ile spodnie i ta torba sa super to reszta wygląda
jak Hunter w wersji wakacyjnej, a ta jego twarz... Kompletna porażka.

+
Jesteście ciekawi kiedy wasze postacie mają urodzinki?
Sprwdzie to w Czrującym Kalendarzu:



Niestety żadna postać nie obchodzi urodzin w tym samym dniu co ja :(
A w waszym?


Co sądzicie o lalce i książkach?

~Lizzieslid

2 komentarze:

  1. Tak, Alistair podoba mi się tylko w odcinkach. Lalka to całkiem marna mutacja Huntera i Kena. Co do urodzin... Choroba Apple ma urodziny trzy dni przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urodziłam się 13 lutego :) dzień przed C.A Cupid i dwa dni po Dexterze :)

    OdpowiedzUsuń