Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 30 kwietnia 2015

Nowe lalki- więcej zdjęć

Więc na tumblerze są już zdjęcia lalek w pudełkach,
arty itp.

Zacznę od Fay:


Twarz dziewczyny wygląda słodko. To pewnie przez ten uśmiech.
Tutaj nasuwa sie pytanko dlaczego ona ma pmalowane jedno oko?!
Przeciez w odcinku tak nie było, a art i lalka tak wyglądają.


Tutaj widzimy ją w pudełku, wcale nie wygląda tak źle i liczę,
że będę mogła ją mieć.


Przetłumacze z tego ile bedę w stanie, bo ja nie znać dużo angielski.

2,4,6,8! Bycie złym jest wspaniałe! Przeznaczenie to bycie wróżką, która
ukłuje Śpiąca Królewne będzie spać przez 100 lat! Faybelle kocha zbierać chwałę
z bycia  głównym czarnym charakterem, który jest najbardziej popularny ze wszystkich opowieści jakie kiedykolwiek były. Ona jest atletyczką, interpretantką i porywcza, naturalnie Faybelle jest
też głową cheelederkowego składu EAH. (chyba to tak, wybaczcie, ale tłumaczew to sama
bo wiecie jaki jest google tłumacz...)

Przyjaciele od serca jest tam napisane o frenemy, a to chyba bajkowrób
czy coś podobnego, a to oznacza, że ona i Briar się nienawidząl.
Natomiast Duchess jest niegodziwie superaśna.

Darling



Darling wygląda przepięknie <3
Ten jej strój <3 Piękna.



W pudełku wygląda tez wspaniale i liczę, że znajdzie sie w mojej
kolekcji.



Nasza charmingowa buntowniczka jest taka urocza.
Niby rycerz, a jednocześnie taka delikatna. Czekam na nia w odcinkach.
Liczę, że ujrzę ją w TtW. Nie jako lalkę, ale postać.

Jeśli nie widać to jej przyjaciółkami są Raven i Rosabella.
Pewnie z tą druga będzie mieszkać w pokoju.

Zblizenia WtW

Lizzie





Widać Mattel nie próżnuje i zasypuje nas zdjęciami nowych lalek.
Lalka bardzo mi sie podoba, a szczególnie jej piękne zakręcone włosy <3
Kołnierz z kart boski i ta korona z flamingiem też.



Lalke w pudełku już mieliśmy okazje zobaczeć, ale nie tak dokładnie.
Podoba mi się sposób w jaki ułożyli lalki i to jak są zrobione pudełka.



Dlaczego ona ma fioletowe brwi? Przecież miała czerwone.
Kołnierz z kart tak jak mówiłam cudny i biżuteria też prezentuje się wspaniale.
Widać, że jej pierscionek jest w kształcie jeża, czy to oznacza
iz ujrzymy jej pupilka?



Wzory na sukience są piękne, karty to coś co kocham XD
Pytanie do Mattela, czemu malujesz ręce lalkę zanim dać normalne rękawiczki?
To bardzo nie czarowne z twojej strony...



Buty piękne jaki i cała lalka wzorki kart i obcas w kształcie serc <3
Cudeńka, liczę na wiecej takich idealnych lalek.

Apple






W tej lalce już coć niegra. Jak się jej napatrze to jest
nie Applowata. Bardziej to ona przypomina robotę taką na odczep się.
Zaraz przejde do szczegółowego oceniania i opisóe to sami zobaczycie,
ale najpierw w pudełku:



Prezentuje się bardzo ciekawie. Czas na oko wielkiego krytyka jakim
jestem ja sama XD



Lalka znowu ma pomalowane ręce. To jest według mnie nieza fajne, ale może jak
by miała te "prawdziwe" to wyglądałąby jeszcze gorzej. Psemka według mnie są wyblakłe
źle się tutaj prezentują. To wielkie cuś na głowie w miare. Kołnierzyk tragedia.
Jestem tylko ciekawa czy jest on rzyszyty do sukienki? Kolczyki
bardzo ładne, to ją ratuje.



Zegar w srodku torebki to bardzo fajny pomysł na miarę Krainy Czarów.





Bufiaste rękawy to znak Królewny Śnieżki, ale te to przesada. Sukienka
też jest robiona na odczep się i sami zobaczcie jak wygląda... masakra.
Buty jak u córki Aladdyna, nie pasują do Apple.
Takiej lalki to bym nie chciała mieć.

Kitty









Laleczka Kitty jest śliczna, ale co do niej to też mam pare uwag.



Makijaż dziewczyny nie jest trafiony moim zdaniem, pasemka też.
Mogli by dać już jakiś inny kolor niż zielony. Futerko jest przepiekne
w sam raz dla niej.



Tutaj mamy torebkę zegar w kolorze czarnym. Widać też wzorki na sukience;
kocie uśmieszki i symbole z kart.



Dolna część sukienki do mnie nie przemawia, natomiast buty
z motywem kocich ogonów... bajeczne.

Maddie







Przepraszam za niewyraźne zdjęcie w pudełku. To co u Maddie mnie wkurza to
jej czerwone rajstopy. Dajcie je apple, a nie Mads.
Prblem u mnie stanowią tez jej włosy. Wyglądają na bardzo tłuste.



Kapelutek jest the best.  Córcia ma lepszy kapelusz niż tatuś :)
Wzorek bardzo ładny i znak rozpoznawczy tej linii- karty.



Torebeczka ładna, ale kokarda na sukience za duża. Ja bym ją trochę
zmniejszyła, ale kropy to był dobry wybór.




Naszyjnik lalki z wzorami kapeluszy i zegarów - sweet :S




Pechowe czerwone rajstopy u mnie nien przejdą. Jeśli chodzi
o jej butki to ja bym zaszalał z jakims kolorkiem jeszcze.

To jest bardzo długi post, więc dopierow następnym pokaże lalki SC :)

Co sądzicie o lalkach?
Czekacie na Rosabellę?
Jak myślicie z kim będzie mieszkać Darling?
Czy fay będzie próbowała ukłuć Briar?
Będziecie tęsknić za Jill? Bo ja tak.

~Lizzie Angel











4 komentarze:

  1. Czadowe lalki, tak ogromnie czekam na Rosabellę. Tak ja będę tęsknic za Jill. A tak w nawiasie, ile masz lalek EAH, Lizzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam Briar Basic i Raven LD, ale siostra mi je zniszczyła i mama je wyrzuciła. Aktualnie nie mam rzadnych, ale mam w zamiarze jakąś kupić :)

      Usuń
  2. "Frenemy" to słowo, które powstało z połączenia "friend" (przyjaciel) i "enemy" (wróg), co oznacza, albo kogoś kto udaje przyjaciela chociaż jest wrogiem, albo kogoś kto jednocześnie jest przyjacielem i rywalem ;)

    Uwielbiam Faybelle i koniecznie muszę mieć jej lalkę! Podoba mi się w niej wszystko od wyglądu do charakteru. Dziewczyna ma pazura ;)
    Darling też planuję włączyć do mojej kolekcji. Panna Charming jest po prostu przepiękna! Podoba mi się tak silna i kobieca postać:)
    Jesli chodzi o W2W to moją faworytką jest Lizzie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tam lalki SS się podobają,co do WtW najbardziej podoba mi się Maddie.
    - Duchess moim bogiem, a Cupid nałogiem.

    OdpowiedzUsuń