Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


środa, 29 kwietnia 2015

Zbliżenia na lalki SS

Niedawno pokazywałam wam filmik jak dwie dziewczynki,
których tata npracuje w Mattelu przedstawiają lalki z tej serii, teraz czas 
na zbliżenia naszych lalek.

Raven 




Kolczyk jest duży, ale mi to nie przeszkadza. Uważam, że bardzo ładnie
tutaj wyszedł.



Marynarka jest według mnie jest spoko, ale
nie koniecznie ona jeśli chodzi o sport.



Możemy zobaczyć, że tunika jest rozszerzana na dole,
co idealnie pasuje do tej serii, a szczególnie podoba mi się wzór...
Godła EAH.



Bransoletka furrory nie robi, szczególnie, że podobną ma
lalka Poppy O'Hair.



Korona na czapce? To według mnie słabe dopasowanie. Może i ładnie
wygląda, ale ja bym czegoś takiego nie założyła.




Spodnie z cekinami i czerwonymi paskami po boku. Zacznę od tego, że spodnie
to rzecz niezwykle rzadka u everek, a pasma z boku nie pasują.



Z przodu jakoś ten frys przeżyje, ale te czerwone pasemka
z tyłu to już nie! Są masakryczne, dlaczego taj ją pokrzywdzili?



Czerwone buty u Raven? Nie wiem dlaczego tak, ale
wyglądają ładnie. Mam nadzieję, że więcej raczej takikich kolorów u niej
nie zobaczę :P



W arcie się zakochałam <3 Raven jest przepiękna.

Apple



Te włosy to brzebajeczne nie są, ja takich zestawień nie chcę
u lalek z EAH.



Korona sliczna jak przystało na królową Apple się
z nią pokazuje i chciałabym więcej takich koronek :)



Kolczyk, kolczykiem i zastrzeżeń nie mam.



Naszyjnik to nie za bardzo mi pasuje do tej serii, bardziej to ona do LD.



Bluzka jest nudna, oprócz godła nic na niej nie ma.
Wysiliłbyś się Mattelu...



Bluza natomiast sprawia wrażenie tego księgoballu, bo chyba w to będą grać?



Spódnica mi sie nie podoba, jak dla mnie
fioletowa falbana to porażka, bardziej to do Raven.



Branzoleta uda aczkolwiek nudna. Dodałabym tam jakiś kolorek.



Butki bardzo dziewczęce idealne dla niej. Szkoda, że są fioletowe...



Art łądny, ale fryzura to klapa. Miejmy nadzieję, że
w odcinku wyjdzie ładnie.

Mam nadzieję, że oprócz nich wyjdą inne lalki z tej serii.
Liczę na Ash i Briar bo w końcu Hopper i Hunter grają w drużynie.

+
Arty z pudełka dziewczyn



Fay moglismy już zobaczyć wcześniej, natomiast reszty nie.
Darling wyszął tu jakoś dziwnie, ale natomiast ubranie jest
boskie <3 Rosa <3 <3 <3 <3 Przepiekna i nawet troche podobna do Briar.
Miejmy nadzieję, że niedługo obie ujrzymy w odcinkach.

Co sądzicie o lalkch?
Na jakie lalki liczycie, że będą z tej serii?
Jak wam sie podobają arty i czy czekacie na dziewczyny w odcinku?

~Lizzie Angel

1 komentarz:

  1. Ja tam uważam, że Apple wyszła świetnie. Arty cudowne czekać tylko na film :)
    - Duchess moim bodiem, a Cupid nałogiem

    OdpowiedzUsuń