Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 17 kwietnia 2015

Ubieranki ze SU i zapowiedz kolejnej

Na blogu jest trochę zaległości i wiem, że ubieranki pojawiły się dawno,
ale postanowiłam o nich napisać.

Na początek Kitty:



Nie wiem dlaczego, ale SS zawsze robi takie dziwne twarze Everką.
W twarzy dziewczyny coś mi nie gra z uśmiechem i to, co strasznie
rzuca się w oczy to jej spinka i jeśli mamy sokoli wzrok to zobaczymy,
że nie ma pomalowanych paznokci O.o

Oto moja wersja kotki:


Ogólnie wybór jest duży i można pokombinować ze stylizacjami :)

Teraz Cedar:



Tutaj znowu coś niegra z twarzą dziewczyny i z tym jak trzyma torebkę
( bo ja oczywiście wszystkiego się czepiam :P ).

Moja propozycja:


Wyboru za wielkiego nie ma, ale można to przeżyć.

Zauważyłam też, że teraz w ubierance jest coś takiego:


Kiedy to klikniemy, SS odsyła nas na stronę Welmart.com
i tam możemy ją zakupić ( płacąc dolarami, rzecz jasna )

Otóż dzisiaj SS zapowiedziało kolejna ubierankę, ale z srii Thronecoming

Blondie Lockes


Cóż znowu twarz...
Ubieranka zapowiada sie całkiem, całkiem. Widać, że strona powróciła na 
stałe do robienia ubieranek z EAH, bo wróciła zakładka i robią starsze serie,
liczę na ubieranki z HTTP, a wy na jakie czekacie?

~Lizzie Angel











2 komentarze:

  1. Cieszę się, że w końcu ktoś zaczoł pisać. Jeśli chodzi o ubieranki to z tymi twarzami masz rację, są dziwne. Już nie mogę się doczekać Blondie i mam nadzieję, że będzie ubieranka Maddie z serii GF.

    Everka forever

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cieszę się, że star sue wzięło się ostatnio do roboty.

    OdpowiedzUsuń