Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 5 czerwca 2015

"Bajkowa inspiracja miesiąca" - maj 2015

Moi drodzy wiem, że nie było mnie dosyć długo, ale miałam dużo nauki.
Jak pewnie wiecie na blogu jest nowa redaktorka, która będzie mi pomagać.
Dzisiaj natomiast przychodzę do was z wynikami naszego konkursu, a oto one:

I Miejsce

Angela Header



Praca, bardzo mi się podoba, widać, że inspirowałaś się filmem i serią.

Gratuluję :)

II MIEJSCE

Rebeka Usowska



Ta praca też jest bardzo ładna i miałam właśnie problem z wybraniem
miedzy tą, a pracą Angeli.


Od razu mówię, że dyplomy nie są jednakowe, ponieważ miałam problemy 
z programem.

III MIEJSCE

KRISK




Praca bardzo ładna, ale wszystko jest tak trochę haotyczne, dlatego to III miejsce.


Gratuluję wszystkim! Dziękuję za wzięcie udziału w konkursie ;)

~Lizzie Angel


5 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję :) Gratulacje dla pozostałych zwycięzców !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje, wasz blog jest super !!!
    REBEKA

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wyświetlają się prace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, już poprawiam. Dzięki za info ;)

      Usuń