Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 11 czerwca 2015

Zbliżenia na playset WtW i arty zwierzaków.

Witajcie moi drodzy! Jak tam koniec roku szkolnego?
Mi poszło super i opłacało się zacząć się uczyć bo będę miała pasek, ale przejdźmy do
tego co mam wam do pokazania, najpierw zbliżenia naszego playsetu:


Tutaj widzimy pałac Królowej kier, jednego strażnika i oczywiście mnóstwo prezentów.
Pierwsze co to to, że Lizzie ma urodzinki! Ale po głębszym zastanowieniu to
data premiery filmu wypada 16 sierpnia, a w tym miesiącu urodzinki ma Briar.
Może to też tłumaczyć widok róż w oknie. Wyjaśnienie tej zagadki zyskami tego lata.


Tu widzimy pokój Raven, w którym są karty i to pewnie
będzie miejsce przeniesienia się dziewczyn  do Krainy Czarów.


Coś w czym się zakochałam to sala lekcyjna w Wonderland High!
Pełno zwariowanych rzeczy, stołki w kształcie wież i oczywiście pełno zegarów
i kart. Jestem ciekawa czy poznamy jakieś nowe postacie i chyba to w tym
filmie zobaczymy Darling.


Wiecie kiedy patrzę na to zdjęcie to bez dwóch zdań to urodziny Lizzie.
Flaming trzymający prezent wszystko wyjaśnia. Przychodzi mi też na myśl to,
że życzeniem urodzinowym Liz było spędzić ten dzień w Krainie Czarów.







Tutaj mamy kilka zdjęć całości i dodatki zestawu. Wszystko prezentuje się świetnie.

+

 EAHD na facebooku opublikowało zdjęcie przedstawiające zwierzaki
czterech głównych bohaterek oto one:


Wygląda na to, że są to książkowe arty, ale jeszcze nie wiadomo z jakiej.
Najbardziej ze wszystkich zwierzaków urzekła mnie Gala. Divacorn przypomina mi Briar.
Uważam, że jest trochę przesłodzony. Earl Grey jest inny niż w serialu, więc wszystkie zwierzaki 
na pewno się pozmieniają.

Jak wam się podoba playset?
Co sądzicie o zwierzakach?

~Lizzie Angel

1 komentarz: