Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


wtorek, 2 czerwca 2015

Zapowiedz ubieranki Poppy O'Hair

Star Sue zapowiedziało kolejną ubierankę EAH. 
Tym razem zobaczyć będziemy mogli tą starszą córkę Roszpunki.


Będzie to pewnie ta sama forma gry co z serią MB na tej stronie. Czyli 
bardzo mały wybór, ja wolę te "normalne". Twarz jest dziwna, jak i wszystkie
w tych grach. Berecik wyszedł bardzo sztucznie i moje pierwsze wrażenie jak zobaczyłam
tą zapowiedz to : naprawdę?!  Gra zapowiedziana jest na piątek 5 czerwca.

Co sądzicie?

~Lizzie Angel

3 komentarze:

  1. Mam pytanie nie na temat, co z waszym konkursem ?
    Gdzie wyniki powinny juz byc?????!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, przepraszam, ale mam teraz bardzo dużo nauki i wyniki pojawią się jutro, jak i zadanie na następny miesiąc. nie jest to na pewno przez moje lenistwo, tylko przez szkołe i koniec roku.

      Usuń
    2. Spoko rozumiem po prostu nie moge sie doczekac :)

      Usuń