Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 19 czerwca 2015

Nowy odcinek eah + informacja o polskim magazynie eah

W dzisiejszej notce chcę przedstawić wam nowy odcinek :

Odcinek oglądałam dwa razy. Nie spodziewałam się go tak... wczesnie.  Chyba nie mineło dwa tygodnie , tak ? Tak czy inaczej odcinek  mi się tak średnio podoba. Miejmy nadzieję że dojada na swieto lasu (tu: uratują dziewczyny ).

A teraz co do czasopisma. Wczoraj napisałam do redakcji eah. W odpowiedzi na mój e-mail dostałam taką treść:

Jak widać jednak nie doczekamy się drugiego numeru EAH. Moim zdaniem powinniśmy zrobić petycje o bynajmniej kwartalnik. Dlaczego magazyn MH może mieć miesięczne wydania a o EAH można bezkarnie zapomnieć? Co myślicie o zrobieniu petycji ?

1 komentarz:

  1. Mi się odcinek podobał ;) co?! Jak mogą! Petycja to dobry pomysł! ;*

    OdpowiedzUsuń