Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


sobota, 27 czerwca 2015

Nowe lalki

Jupii koniec szkoły! W prezencie za nasz trud podczas tych 10 
miesięcy Mattel postanowił zrobić nowe lalki, a oto i one:


Widzimy tutaj lalkę Apple White. Moje pierwsze wrażenie to "aaaaaa". Jej twarz
jest taka, taka sztuczna i te włosy. Podoba mi się, że w końcu jakaś lalka
ma całkowicie proste włosy, ale ułożenie u niej nadaje jej takiego pustego
wyrazu twarzy. Sukienka jak najbardziej, jest piękna jak i cała stylizacja. Mattel szykuje nam
chyba kolejną linię lalek, pierwsze co sobie pomyślałam to Dzień Rodziców i uczniowie ( Royalsi )
pokażą im jak świetnie sobie poradzą albo jakaś sztuka dla nich...

Druga lalka to Cupid:


Bardzo fajnym pomysłem było zrobienie pudełka w kształcie serca. Co do lalki to 
jest tu trochę za dużo kwiatów jak na mój gust. Skrzydła piękne, jak i buty. Tylko
mogliby je trochę pomalować. Fryzura tak troszeczkę przypomina mi tą, którą ma Helga.
Kompletnie bez sensu było danie tych "branzolet", są po prostu za duże,
lepiej było by jakby dali zwykłe z kwiatami. Widzę tez pamiętnik ^.^ 
Na pewno będzie ciekawy.

~Lizzie Angel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz