Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 5 czerwca 2015

Randka

Moi drodzy, dzisiaj Mattel zaszczycił  nas kolejnym odcinkiem,
po którym nie mam ochoty ich udusić XD


"Raven i Dexter muszą opanować okropne zdenerwowanie, aby ich pierwsza randka w kinie 
Multiczar nie zakończyła się wróżkoporażką"

Odcinek bardzo mi się spodobał i pozytywnie zostałam zaskoczona przez Mattela,
któremu udało się doprowadzić Dexa i Raven do kina. Wielkie brawa :)
Odcinek trochę nam wnosi do fabuły i liczę na więcej takich
i że w końcu dziewczyny dotrą na to Święto Lasu, ale na to
musimy poczekać aż 2 tygodnie. Lepiej jakby odcinki pojawiały się co tydzień.

Chciałabym was przeprosić za to, że nie pisałam dużo na blogu, ale zbliża się koniec 
roku szkolnego i mam razem z tym dużo nauki. Jutro zostaną zaktualizowane wszystkie zakładki,
a szczególnie "Uczniowie".

~Lizzie Angel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz