Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 5 czerwca 2015

Post powitalny + angielskie bio Rosabelli Beauty i nowy webisod

Witam

   Jak widać jestem nową współautorką bloga. Jako iż Lizzie ma dużo nauki postanowiłam pomóc jej współ tworzyć tego bloga. Notki będę próbować dodawac prawie codzienne wiec będzie mam nadzieję co czytać: 3 Może teraz coś o mnie. Jestem 19-letnia dziewczyną pasjonująca sie Japonią i jej kultura. EAH interesuje sie od pół roku. Posiadam aktualnie dwie lalki Duchess Swan i Apple White z serii Mirror Beatch . Za niedługo mam zamiar nabyć Apple White z Dnia Dziedzictwa i C.A Cupid z Dnia Koronacji. Jeśli dobrze pójdzie i znajdę prace to zamierzam nabyć playset łóżko Apple i Butik pod szklanym pantofelkiem. Z zawodu jestem informatykiem.

Angielskie Bio Rosabelli

Jak wiadomo przedwczoraj Mattel i jego rzesza profili na fb i instagramie oficjalnie przedstawiła nam dużo fotografii promocyjnych Darling. Ja natomiast pokaże wam angielski tył pudelka z bio i artem Rosabelli .
Jak widać jest na screen'ie dymek z rozmów z fb ale na niego nie zwracajcie uwagi. Co do artu, Rosabella wyglada całkiem przyzwoicie. Ogólnie ilustracja jest dopravowana a poza pasuje do bohaterki. Mam tez złą wiadomość,  lalka nie bedzie miała paska. I jest to w 100% potwierdzone przez fotki które są na instangramie robione przez pierwszych nabywców. 

Zapowiedź odcinka z randka Reven i Dextera 

Tutaj mam kolejnego screena tym razem zapowiadającego dzisiejszy webisod który będzie poświęcony randce Reven i Dextera. Znajac życie i tak do kina nie dojdą bo w dwie minuty które trwa odcinek sie nie wyrobią xD

1 komentarz: