Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


niedziela, 7 czerwca 2015

Dużo Darling + nowa postać

Wiem, że zdjęcia naszej Darling pojawiły się już wcześniej, 
ale nie miałam czasy żeby o tym napisać. Całe szczęście będę mieć teraz więcej czasu na pisanie postów. Przejdę do sedna tego posta. Parę dni temu na stronie EAH został
 opublikowany profil naszej księżniczki:

Profil Darling


Darling Charming
Córka Księcia z Bajki

Historia rodzica:
Każda bajka, w której Książę z Bajki przychodzi na ratunek.

Współlokator:
Rosabella Beauty 

O mnie:

Najskrytsze pragnienie:
Chcę pokazać całemu baśniowemu światu, że księżniczka może być odważną bohaterką.

Magiczna umiejętność:
Kiedy odrzucam włosy do tyłu, czas spowalnia.

Sprawy sercowe:
Lubię chłopców o czystym sercu, ale moi bracia przepędzają każdego, kto chce się
ze mną umówić.

Co mi działa na nerwy:
Gdy ludzie traktują mnie jak bezbronną istotę.

Ulubiony przedmiot w szkole:
Trening Bohaterów. Chociaż muszę przebierać się za rycerza, na tych 
zajęciach mogę popisać się swoimi największymi talentami.

Najmniej lubiany przedmiot w szkole:
Ratowanie Damy w Opałach. Udawanie bezbronnej
księżniczki potrzebującej ratunku to dla mnie bajkokoszmar.

Najlepsi przyjaciele od serca:
Raven Queen i Rosabella Beauty. Obie są silne i wytrwale
bronią swoich przekonań.

Bardzo podoba mi się jej charakterek i ta magiczna umiejętność.
Ja bym tak nie umiała bo cały czas tak odrzucam włosy XD

Teraz kolej na zdjęcia promocyjne:


Cała lalka prezentuje się ślicznie, ale żeby ja ocenić trzeba przyjrzeć jej się
z bliska:



Widać tutaj wzór sukienki, który jest bajeczny i dopracowany,
torebka ze wzorem zbroi też niczego sobie. Podoba mi się ten pieprzyk
pod okiem. Taka postać może być ciekawa...

+

Mattel zapowiedział kolejna postać, którą ujrzymy na 100% jako
postać wpływająca na historię serialu, ponieważ zapowiedziano jej lalkę.
Dziewczyna nazywa się Meeshell Mermaid i jest córką Małej Syrenki.
Premiera lalki zapowiadana jest na 2 lipca, czyli za miesiąc.

Co sądzicie o Darling?
Czekacie na nowa postać?

~Lizzie Angel

3 komentarze:

  1. Darling chociaż z charakteru mi się podoba, to jako lalka po prostu do mnie nie trafia. Bardzo chciałabym zobaczyć Meeshell, ale z niecierpliwością wyczekuję również Farrah' y Goodfairy, ponieważ tak jak moja OC, jest córką dobrej wróżki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna *.*. Nie wiesz może w którym odcinku wystąpi?

    OdpowiedzUsuń
  3. Darling jest prześliczna i już od dawna znajduje się na mojej wishliście razem z Faybelle i Rosabellą ;) Bardzo jestem ciekawa jak będzie wyglądała Meeshell i jaką rolę odegra w historii Ever After High. Chciałabym już też zobaczyć w webisodach Rosabellę i Darling!

    OdpowiedzUsuń