Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


niedziela, 1 czerwca 2014

Czas na zakupy !

Pokazywałam wam kiedyś sklepowe półki w portugalli prawda ? Dzisiaj znalazłam wicej zdjęć z tego samego sklepu co poprzednim razem ale tym razem są dużo lepsze ujęcia i więcej będziemy mogli zobaczyć rzeczy niż ostatnim razem jak pokazywałam. Tym razem rzeczy będą kręcić się głównie przy ciuchach, a mam na myśli nowe bluzki, piżamy i nową rzecz, jaką chcem wam pokazać, ale to niespodzianka więc dowiecie się na sam koniec posta co to jest. to może na sam początek zacznijmy od bluzek i półce z lalkami wszystkich serii.


Na pierwszy ogień idą lalki. Co widzimy ? Lalki Basic, Getting Fairest, na dole chyba briar Throne Coming, a co my mamy po prawej stronie ? Kawałek bluzki, ale nie martwcie się to zdjęcie to nie jedyne ujęcie tego ubranka ;) To może teraz przejdźmy do ubrań...


Tutaj widzimy piżamy i większość z nich jeszcze nie widzieliśmy. Na przykład te białe z artem cupidynki czy tą po środku z czarną koronką. Z tych wszystkich najbardziej podoba mi się ta z prawej strony...ze złotym logo EAH. Pozostałe też są całkiem fajne ale to o którym pisze najbardziej mi się podoba. Może jeszcze napiszę kilka słów o tej fioletowej na dole...Może trochę nie wyraźnie widać co jest na niej ale na pierwszy rzut oka mogę napisać że ta czarna koronka do niej nie pasuje. Ogólnie nie lubię czarnego koloru.


Ciuchy ciuchy znowu pełno ciuchów. Ale jest parę takich rzeczy, które dobrze by było je podkreślić...na przykład ta pierwsza sukienka widzieliśmy już kiedyś jej zdjęcie promocyjne ale są tu też rzeczy, których nie widziliśmy, a mam na myśli spodnie po prawej stronie we wzory tła oficjalnej strony Ever 
After High, uderzają swym kolorem bardzo w oczy.


Pisałam już wcześniej że mam lepsze ujęcie tejże bluzki z naszym ukochanym logo. Bardziej po prawej stronie widzimy też jeszcze kilka innych bluzek na lato.


No i zostało nam ostatnie zdęcie...pamiętacie jak pisałam wam o grzebieniach ? Widzimy je tutaj + jeszcze trzy kolory błyszczyków po lewej stronie i jeszcze jakąś rzecz po prawej, ale nie wiem co to jest. No i jeszcze widzimy prawdopodobnie białe kosmetyczki czy coś podobnego.

Jak wam się podobają nowe rzeczy ? Czekacie az pojawia się w Polsce ?

4 komentarze:

  1. Ja czekam tylko na nowe serie lalek :-) Ciuszki i akcesoria są, jak w pszypadku MH, zrobione z myślą o młodszych fankach, więc z pewnością nie byłoby dla mnie rozmiaru :D Pozatym kolorki raczej nie w moim stylu. Ehh...fajnie by było gdyby zrobili bluzeczkę z czarno-czerwonym logo *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje takie logo byłoby boskie "." ale tamta bluzka z logiem na środku nie wydje mi się taka mała a może to tylko złudzenie ?

      Usuń
  2. A ta Briar nie jest z Legacy Day?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje anonimku. NIe Throne Coming tylko Legacy Day.
      Icy1602

      Usuń