Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 19 czerwca 2014

Na malowanie nadszedł czas....

Tak jak w temacie posta chciałabym napisać wam o nowych kosmetykach z Ever After High a tym razem w roli głównej....lakiery do paznokci oczywiście kilka kolorów, no i oczywiście nie obeszło by się bez nowej biżuterii czyli naszyjnik z bryloczkami o różnych kształtach i kolorach. To może zacznę od lkierów do paznokci a oto i one...


Więc pokolei....od lewej napiszę wam, który kolor do kogo należy choć pewnie się już domyślacie...

Briar    Apple    Raven   Madeline

Najbardziej podoba mi się Briar i Madeline, wiecie chodzi mi o kolory, niebieski jest moim ulubionym a ten odcień chyba najbardziej ze wszystkich niebieskich. Ale mam jeszcze jedną informację....te lakiery nie kupuje się osobno....zobaczcie sami to jest po prostu cały zestaw...


Jak kupować...to porządnie znaczy wszystkie naraz.

No i zostało jeszcze tylko jedno....serduszko jakie ? a sami zobaczcie ;)

Malowidła na kluczyk...kolory są nawet całkiem ładne a najbardziej pasowałby mi fioletowy i ten delikatny różowy po prawej stronie. A najlepsze w nim jest to że zobaczcie czym jest kluczyk ale w środku serduszka nie na zewnątrz. Kluczykiem malować oczy ? Czemu nie.
Biżuteria
Z biżuterii mam tylko jedno zdjęcie właśnie w pudełeczku. Widzimy kilka bryloczków ładny złoty łańcuszek czerwone koraliki i jeszcze coś z boku ale nie jestem w stanie powiedzieć co to jest. Może to skrytka na łańcuszek w sensie mini pudełeczko na niego. Nie wiem no i nad tym "mini pudełeczkiem" oczywiście kluczyk prawdopodobnie otwierający.

Co myślicie o nowych upiększających rzeczach ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz