Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


poniedziałek, 23 czerwca 2014

Zbliżenia lalki Cerise Wolf!

Przed chwilą do internetu trafiły zbliżenia Cerise Wolf- córki Złego Wilka.
Nie przedłużając, oto one:

 

Pierwsze zdjęcie ukazuje nam "okładkę" pudełka. Jest ona wystylizowana na pseudo drewno. Chciałabym aby było prawdziwe lecz to mało prawdopodobne ponieważ ze względów bezpieczeństwa i nie tylko nie jest to możliwe. Bardzo podoba mi się pomysł z "wyrzeźbieniem" loga EAH.

 

Zbliżenie na twarz Cerise. W sumie nie wiem co napisać. Ma co do tej lalki mieszane uczucie i nie umiem zbytnio wypowiadać się na jej temat. Raz mi się podoba, a raz nie. I tyle.  

 

Tu mamy chyba to samo zdjęcie co wcześniej, tyle że tamto jest wycięte z tego. Jak na mój gust biżuteria jest trochę za ciężka i poszerza oraz postarza córkę Złego Wilka.

 

Nigdy więcej nie pokazujcie mi tego zdjęcia!
Jak już możecie się domyśleć Cerise bez kaptura i nakrycia głowy kompletnie nie przypadła mi do gustu.
Więcej nie będę o tym pisać i pozostawię to bez komentarza.  


 

Tutaj zbliżenie na bransoletę...Jest śliczna, ma wiele detali, ale jest lekką przesadą.

 

Torebka. Cóż rzec. Torebka jak każda inna.

 

Na koniec pokażę Wam buty wilczycy, które są przeurocze! Tyle detali *o*

A Wy co myślicie o tej lalce? Podoba Wam się?

2 komentarze:

  1. Ta lalka jest przeurocza! Muszę ją mieć po prostu muszę. Poza tym już mi prawie na nią starczy.

    OdpowiedzUsuń