Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


sobota, 7 czerwca 2014

Nowy wygląd bloga

Jak zauwazyliście mamy nowy wyglad naszego cererka no i oczywiście nowe podpisy nieprawdaż ? A oto i one:
Jill

Moja

No i kolejna sprawa że szukam trzecią osobę do prowadzenia bloga możecie zgłaszać się pod tym postem czekam na wasze zgłoszenia ;)

10 komentarzy:

  1. Skoro piszecie we dwie to czemu sa trzy osoby na naglowku, ja pozbylabym sie tej ostatniej, duzo glowej xd a z reszta wielkosciowo postacie nie som dobrane ani kolorystycznie, ta po sroku masakra fryz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam że można się zgłaszać po postem ;) szukam kolejnej osoby...no cóż ja przyjmuje krytykę i nie awanturuje się jak wszyscy...to twoja opinia :p

      Usuń
  2. Nie lepiej zrobic holly (jest) i poppy? Ufasz tak kazdemu niwemu? Po co ci trxy osoby nie mpzwcie piaac ww dwie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz masz racje tylko musze przygotować nagłówek ale tło bedzie takie sAMO

      Usuń
  3. Na chwilę dzisiaj jestem, bardzo ciekawy wygląd. Zgadzam się że postacie trochę nie proporcjonalne do siebie, ale nie o to chodzi, dziwi mnie fakt że zamieniłaś moją ''moją'' postać na ''swoją'' o.O Dobra tam... chcę jeszcze zapytać co to za ''ptaszek'' na sukience teraźniejszej ''twojej'' postaci? No a weszłam, aby zapytać czy mogłabyś usunąć mój konkurs z ''aktualny'' na ,,odwołany''.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *zapomniałabym... aż tak potrzebna jest trzecia osoba? nie możemy troszkę odczekać, bo jakoś to tak wszystko jest zaplanowane na ''odwal się''?

      Usuń
    2. ten "ptaszek' to zmarszczenie sukienki w innym kolorze ale mi troche nie wyszło....a z tą postacią to nie rozumiem szablon wzięłam ze ss i trochę zmieniłam postacie...i z tym konkursem zmienie....jesli chodzi o trzecią osobe to tak to wygląda bo nie jest potrzebna expresowo 3 osoba we dwie sobie radzimy ;D

      Usuń
  4. Bardzo, bardzo słabo! Tak źle wyciętego to nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabym być trzecią osobą?

    OdpowiedzUsuń