Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


niedziela, 29 czerwca 2014

Dwa nowe arty w dobrej jakości...

Wiem że nowinka ma już 2 dni, ale nie wiem co się dzieje z resztą dlaczego nie piszą może na wakacje gdzieś wyjechali nie wiem. Dlatego napiszę również i o tym. Znalazłam pewne interesujące zdjęcie z nowym artem Madeline Hatter i Raven Queen. To zdjęcie jest reklamą o nazwie "The Unfairest of Them All" czyli, krótko mówiąc książki o tym samym tytule po angielsku. Bez dłuższego wstępu...


Będę się tym razem streszczać...
-Kochana Raven ! Nigdy nie będziesz "fotomodelką" jeśli twoje pozowanie to zmiana pozycji jednej ręki i lekkie przechylenie głowy to mówię ci "wywalą cię z roboty" już pierwszego dnia ! 

Choć ten mój mini liścik do Raven jest bez sensu (przecież ona nie istnieje) to tymi słowami zwracam się tak na prawdę do twórców tego "nowego" artu. Do Madeline jeszcze wrócę...

W tej części wyjątkowe, ale na prawdę wyjątkowo chciałabym zwrócić się trochę do Monster High na przykładzie pewnej uczennicy tej szkoły chcę coś pokazać i udowodnić...

    
Wszystkie te arty to seria Basic, ale zauważcie wszystkie pozy mają te same ubranie, ale na prawdę pozy się różnią zarówno nogi jak i ręce tej postaci. Dlatego ja się pytam dlaczego Mattel w Ever After High zmienia ustawienie tylko jednej ręki !!!!!!!!!!!!

Szczerze ? To Madeline nie ma co wraca dobrze wiecie co bym napisała. Dokładnie to samo co na Raven tylko imię bym zmieniła.

Co myślicie o "nowych " dwóch artach ?

8 komentarzy:

  1. zawiodlam sie na tych artach szalu nie ma

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze znajdujesz nowinki, ale polecam bardziej uważać na lekcjach polskiego. Przed znakami typu wykrzyknik, znak zapytania NIE stawiamy spacji. Co do twojej interpunkcji... Żal patrzeć. Wykrzyknik stawiamy maksymalnie 3. To samo dotyczy kropek i znaków zapytania. Również powtórz sobie, które wyrazy piszemy łącznie, a które rozłącznie, np. naprawdę, na pewno, nienawidzi itp., bo od twoich błędów aż oczy bolą! Dziękuję za uwagę i mam nadzieję, że weźmiesz to sobie do serca, bo na pewno nie mnie jedną wkurzasz twoja nieznajomość podstawowych zasad.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi anonimku tylko że jak piszę tak jak ty mówisz to mi podkreśla na czerwono że źle napisane a jeśli masz coś do mojego stylu pisania to zaloguj się...anonim taki odważny ? a może ja miałam ochotę dać więcej wykrzykników co ? a jak ci się nie podoba moja interpunkcja to nie czytaj to chyba proste i logiczne a i primo drugie z polskiego dostałam 5 na koniec roku i świadectwo z paskiem też drogo nie chodzi....

      Usuń
    2. PS sprawdziłam w słowniku twoje "naprawdę" pisze się osobno, a czy jak piszesz coś w zeszczycie to piszesz słowo i znak tupu "?" to nie robisz przerwy ????? trochę dziwne, ale jak kto lubi.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Już się tak nie unoś, spokojnie :) Ja wszystko rozumiem, naprawdę. Tylko, dlaczego kiedy wytykasz komuś błędy w komentarzu sam/a je popełniasz? Jakby nie było jesteśmy tylko ludźmi i błędy popełniają nawet Ci najlepsi.
      + Co do tego ''naprawdę'' piszę się łącznie.

      Usuń
    5. dzięki Jill, ale sprawdziłam w słowniku pisze się osobno jestem pewna ;)

      Usuń
    6. Ja też sprawdziłam.

      Usuń