Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


środa, 4 czerwca 2014

Czy to nowa seria Cerise ?

no cóż nie wiem od czego tu zacząć....znalazłam pewne zdjęcie lalki na pewno Cerise bez dwóch zdań ale nie z żadnej serii, która wcześniej widzieliśmy. Po tle mogę wywnioskować że to nie są zdjęcia zrobione przez fana. A wraz z lalką jest też zdjęcie jakiejś książki, której tez wcześniej nigdy nie widziałam....no to może do rzeczy...


Wydaje mi się że te buty są mi znajome, nie wiem może zgłupiałam ale już je kiedyś widziałam. Specjalnie dla was wzięłam zdjęcie "tajemniczych butów" o których już wcześniej napisała wam Jill ale mam wrażenie że to są te same buty.


A więc już wiemy...to zdjęcia nowej serii Cerise ! Ponieważ na tych obu par butów widzę to samo. Dlaczego ? Na górnym pasku widzę twarz wilka na jednych i na drugich nie wspominając o sznurówkach ! No to poznaliśmy tajemnicę tych butów. Co dalej ? Książka na pierwszym zdjęciu widzimy także jakąś książkę podajże prawdziwą w sensie że do czytania. I jeśli chodzi o nową Cerise i jej twarz to już zapowiada się ładnie jej czapka ;)

EDIT:
Przepraszam was zapomniałam wstawić jeszcze zdjęcie całej lalki Cerise...
Zdjęcie: One more picture for you guys... here is Cerise Wolf™ (Daughter of the Big Bad Wolf)! #SDCC2014

Co myślicie o nowej lalce Cerise ?

4 komentarze:

  1. To będzie Cerise Wolf, a nie Hood. Nazwy serii nie znam, ale wiem że chodzi o to, że Cerise wybierze przeznaczenie swojego ojca (złego wilka) a nie matki. Zmienia nazwisko z Hood na Wofl. Lalka musi być moja *0*

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka to opakowanie...ekskluzywniej lalki SDCC :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bone dziękuje za info ;) i szkoda że książka to opakowanie....

      Usuń