Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 19 czerwca 2014

Zdjęcia promocyjne Thronecoming

Znalazłam w internecie kilka zdjęć promocyjny Apple i Raven z serii Thronecoming, i dodatkowo trochę zbliżeń dodatków i akcesoriów. Bez zbędnego wstępu... Może zacznijmy od córki królewny śnieżki czyli Apple.





Najładniej apple wyszła na drugim zdjęciu. Myślę (choć juz to mówiłam) że lalka jest na prawdę bardzo udana i jedna z lepszych lalek firmy Mattel...No dobra widzimy całą lalkę ale nadal nie wiemy jak wyglądają buty sukienka wszystko zasłania dlatego chciałabym pokazać wam ich zbliżenie aby się im dobrze przyjrzeć.


No i nareszcie po jakim czasie mam zaszczyt zobaczyć buciki. Jedyne co my się w nich nie podoba to że są czarne...gdyby były złote jak sukienka czerwone kokardki spokojnie by pasowały, te tutaj wyglądają jakby Apple miała iść co najmniej na jakąś "żałobe".


No i jeszcze jedno ostatnie zbliżenie lalki Apple tym razem na jej białą torebkę. Co do niej nie mam żadnych zastrzeżeń wręcz przeciwnie myślę że jest wspaniała.
(co myślicie stworzyłam taki rozdzielacz trochę innym stylem)

No to teraz czas na złą królową - Raven.





No czas na małą opinię co do Raven... lalka i sukienka jak najbardziej udana ale ten kołnierz.....taki może troszkę za duży ? za szeroki ? sama już nie wiem. Maska i fryzura są całkiem niezłe ale bardziej w oczy i podejrzewam że nie tylko mi rzuca się oczywiście maska, która jest nawet ładna, chciałabym się trochę wypowiedzieć na temat butów ale pod tą sukienką nie wiele widać choć i tak mogę powiedzieć że są one o wiele ładniejsze niż te smętne Apple.


No i małe zbliżenie twarzy i maski. Najbardziej podobają mi się w niej te małe fioletowe i jeden błekitny kamyczek, no i możemy zobaczyć też dokładniej jak wygląda jej torebka. Choć jest ona w połowie czarna to w tym przypadku trochę czarnego jest tutaj wskazane, no bo to Raven prawda ? I cały czas nie wiem co mi nie pasuje w tym kołnierzu po prostu coś mi tu nie gra, ale nie potrafię powiedzieć dokładnie o co mi w nim chodzi.

No i ostatnie zdjęcie tego posta...tutaj raczej staram się skupić na fryzurze choć pod tym ujęcie widzę trochę więcej niż na poprzednich zdjęciach ale i ta nie widzę jak wygląda ona od tyłu, i to mnie trochę jakby drażni, może później znajdę jej zdjęcie z drugiej strony ale tym razem od fana.

Co myślicie o tych zdjęciach promocyjnych ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz