Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 19 czerwca 2014

Film pełnometrażowy dla fanów EAH !

Mam dla was fantastyczną wiadomość na którą wszyscy czekaliśmy albo może raczej spodziewaliśmy się....na facebooku (na pewno wiecie którym) doczytałam się wspaniałej nowinki, a mam na myśli że już wkrótce możemy się spodziewać filmu pełnometrażowego z Ever After High, który będzie trwał może trochę więcej niż godzina. No może przejdę do małego dowodziku, przetłumaczyłam krótki tekst...

"Firma Netfix ogłosiła że nowa seria firmy Mattel Ever After High dostanie pierwszy film pełnometrażowy w lutym 2015 r. a film będzie się nazywał Ever After High: Spring Unsprung ."

Wiecie pomimo tego tekstu to ja nie wiem czy to jest oficjalna informacja, ale napisałam o tym bo pomyślałam że może to być istotna nowinka o pierwszym filmie EAH. Choć pomimo nie pewności informacji to nie ukrywam nie mogę się doczekać o czym będzie film może będzie to coś ciekawszego od dnia dziedzictwa ?

Co myślicie o przyszłym filmie o EAH ?

2 komentarze:

  1. Oglądałam Monster High jak dla mnie to prawie to samo
    oto powód:
    -nastolatki chodzą do szkoły
    -mają swoje koleżanki
    -więc film też będzie polegał na tym samym co fabuła. sprzeczka dziewczyn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziałabym raczej, że obie bajki są do siebie podobne ponieważ w obu chodzi o to by porzucić ściśle określone zasady i być po prostu sobą oraz by tolerować innych itp. :D

      Usuń