Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 20 czerwca 2014

Nowe arty (prawie) w całości !

Na sam początek chciałabym przypomnieć wam dwa zdjęcia, które już widzieliście, ale będą one miały kluczowe znaczenie do tematu i całokształtu tego posta. Dlaczego ? Ponieważ kilka tygodni temu na blogu były pokazane dwa zdjęcia zapowiadające nowe arty Royalsów i Rebelsów. Z tych wszystkich artów znalazłam 3 no....można powiedzieć że prawie w całości a są to...Cerise, Briar i Lizzie. Lizzie jest w całości Briar zaś nie widać tylko i wyłącznie nóg a Cerise ma zdjęcie do pasa. To może zacznę od zdjęć zapowiadających....Royal


Tak jak napisałam mam Briar i Lizzie a wcześniej widzieliśmy już Apple i Ashlynn czyli jeśli się nie mylę to z Royalsów została nam tylko i wyłącznie Blondie !!!!! OK teraz zapowiedź Rebelsów...


No tutaj sutuacja jest troszkę gorsza...ponieważ jeszcze nikogo nie widzieliśmy. dopiero dzisiaj chcę pokazć wam Cerise. Widać Mattel zaczął od Royal'sów bo prawdopodobnie następna będzie Blondie. Teraz czas pokazać nowe arty a zacznę od Lizzie.
Zdjęcie nie jest zbyt duże, wole go bardziej nie powiększać, chcę by był choć takiej jakości. Może przejdę do swojej opini...Myślę że twarz jest trochę jakby skopiowana ze starego artu. Natomiast ręce są inaczej ułożone i nawet mi się podoba że Lizzie trzyma w ręku jakiś "rekwizyt" w tym przypadku są to karty. Może dla małego porównania pokaże urywek zdjęcia kiedy obaczyliśmy Lizzie art po raz pierwszy.


O i jeszcze jedno nogi również są skopiowane...ojoj jak się napracowali dodali karty i zmienili ustawienie jednej ręki....Nic nad zwyczajnego. Wręcz przeciwnie zawiodłam się i to bardzo !
Teraz czas na Briar jak pisałam wcześniej nie widać tylko całych nóg.


Co mi się w tym arcie najbardziej podoba ? Na pewno na pierwszy ogień idzie ustawienie rąk a najbardziej ta z różą. Jej głowa również ustawiona bardziej w górę. Zaś ręka z torebką różni się od starego artu ale nie wiele. A teraz pokażę wam magię....oto moje dzieło....


Wiecie co zrobiłam ? Pewnie się już domyślacie....wycięłam nogi Briar ze starego artu i wkleiłam w paincie do nowego. Wiem te nogi, które wkleiłam są trochę za duże, ale może być. No to poznaliśmy tajemnicę beznogiej Briar, choć po cichu nie ukrywam, że mam nadzieję że ja jednak się mylę....
No i czas na ostatni art le tylko do połowy....Cerise Hood/Wolf
Wiecie, gdybym nie była leniem to bym znowu zrobiła to samo co zrobiłam z Briar ponieważ podejrzewam że nogi w starym i nowym arcie będą takie same...Zawiodłam się i to bardzo na wszystkich artach. Na prawdę bardzo się napracowali nie zmieniając nic oprócz rąk. Podejrzewam że wszystkie arty, których jeszcze nie widzieliśmy będzie dokładnie, dokładnie, dokładnie tak samo. Przygnębiające i nie tylko dla mnie prawda ?

Co myślicie o nowych artach ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz