Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 6 czerwca 2014

Nowe kostiumy !

Dzisiaj chciałabym pokzać wam kolejne zdjęcia promocyjne nowych kostiumów, których jeszcze nigdzie nie ma w sprzedaży. Widzieliśmy już kiedyś kostium Apple i Raven ale tym razem chciałabym pokazać wam również kostiumy Briar i Madeline ! a o ile wiem jeszcze ich nie widzieliśmy prawda ? To może zacznę własnie od Apple i Raven...


Myślę że kostium jest rewelacyjny, ale mam małe zastrzeżenie co do sukienki...powinna być trochę bardziej szersza, no nie aż tak jak Apple w odcinkach ale nie powinna być taka wąska jak jest tu pokazana tak to nienaturalnie to wygląda i trochę dziwacznie. Następny kostium należy do Raven Queen...


Jesli chodzi o ten kostium to do sukienki nie będę się czepiać nie jest zła a nawet ładna ale mam tutaj zastrzeżenie co do fryzury...i szczerze mówiąc muszę dosłownie pożyczyć okulary od mojej babci bo nie widzę tej złowrogiej korony, która jest prawie nie widoczna. Ten kołnierz również mi nie pasuje jest on odrobinkę za krótki, na prawdę tylko troszkę go wydłużyć i będzie wszystko w porządku.


No to teraz czas na kostiumy, których wcześniej nie widzieliśmy... może zacznijmy od Briar


Jeśli chodzi o sukienkę to myślę że wyszła ona na prawdę świetnie a zwłaszcza czarne róże na pięknym różowym tle. Rajstopy też są całkiem fajne tylko troszeczkę za ciemne bo słabo widać wzorki na nich. Mówiąc o okularach to się troszkę zawiodłam w sensie że myślałam że będą one prawdziwe a to tylko ozdoba dla włosów i nic więcej.

OK teraz czas na Madeline...


Myślę że kostium tez jest całkiem udany...a najbardziej to sukienka i filiżanka na włosach, wygląda ona dość realistycznie. Rajstopy w kropki mi odpowiadają tylko Mattelu...znów powtarzasz ten sam błąd co ostatnio...słabo znowu widzę buty ! Prawie w ogóle ich nie widzę zlewają mi się z rajstopami. No i ostatnio uwaga to peruka uważam że włosy są za krótkie i to sporo.

No to się nasłuchaliście moich uwag i nie pozostaje mi nic innego jak spytać...

Co myślicie o nowych kostiumach ?

1 komentarz:

  1. Chętnie bym przygarnęła kostium Maddie, ale jako ubranie na codzień XDD

    OdpowiedzUsuń