Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


wtorek, 1 lipca 2014

Konkursik ;)

Zdaje sobie sprawę że daaawno, daawno nie pisałam żadnych postów. Jednak powodem tej ''nieobecności'' był koniec roku i wszelkie sprawy organizacyjne, które są z nim zawsze powiązane. Bynajmniej na takie tam pocieszenie szykuje się wakacyjna wycieczka do Niemiec :) Może już skończę pisać o tych bzdurach, wyjaśnieniach i innych i wyjaśnię o co chodzi z tym konkursem. Konkurs nazwany został o tak: ,,A new series and a new variety.'' Chodzi w nim oto, aby zaplanować kreację w nowej wymyślonej serii (przez siebie) dla któregoś z naszych Royal'sów. Do posta jest dołączona basa, na której macie wykonać swoją pracę.


Zasady:
*Pracę wykonujemy w dowolnym programie: paint, gimp.
*Praca musi być wykonana na podanej po prawo basie.
*Praca nie może należeć do osób trzecich.
*Prace wysyłacie do 13.07.14 r. do godziny 12:00
*Prace wysyłacie na adres: jill.de.noir@gmail.com



Oczywiście pierwsze trzy miejsca zostaną nagrodzone dyplomem i publikacją prac na blogów, w tym pierwsze miejsce dostanie nagrodę specjalną: reklamę na blogu.


              Weźmiecie udział w konkursie???                
Do ogłoszenia wyników potrzebuję przynajmniej. 4 prac.
           

34 komentarze:

  1. bardzo fajny blog dalem suba

    OdpowiedzUsuń
  2. spoko twoja nieobecność nie była długa, ale fajnie że jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie brałam udziału w takim konkursie więc mam parę pytań : Czy można zmienić oczy i usta (kolor), czy musi być jakieś tło ?? Czy trzeba tylko namalować ubrania czy może być styl dowolny(chodzi o to że mam fajne wycinki ubrań i chciałabym je złożyć w swoim stylu i zmienić kolor ale nie wiem czy to dozwolone)?? I najważniejsze czy muszę zrobić strój dla uczennicy już znanej czy mogę wymyślić swoją postać która jest jeszcze nieznana wśród royal'sów ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście pomogę ci odpowiedzieć na wszystkie twoje pytania...1.można zmienić-to twoja postać. 2. tło się nie liczy ale oczywiście że możesz je zmienić 3.wiesz jeśli to twój styl to niech będzie tylko zmień je trochę niech będzie w tych wycinkach trochę twojej pracy 4. to ma być twoja postać, może to być z srialu lub nie, ale niech to będzie Royal's ;) Mam nadzieję że pomogłam

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Tak naprawdę to w opisie konkursu wyraźnie jest napisane że postać z serialu a nie wymyślona, ale to szczegół ^^

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję.Również pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. co trzeba podać jeśli się wysyła prace na ten konkurs??Może być zamiast imienia i nazwiska pseudonim? Czy podaje się adres itp??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy pseudonim, żadnego adresu ;)
      ~Jill

      Usuń
  6. Jedno pytanie - można usunąć serce z ust? ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. I jeszcze jedno - czy może to być seria, w której strój inspirowany jest już istniejącym (ale nie w EAH, tylko z serialu, filmu, teledysku itp.), ale nie będzie on skopiowany i wklejony tylko narysowany na basie przeze mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serce można usunąć, a co do stroju to oczywiście że można inspirować się wszelkimi źródłami.

      Usuń
    2. Jak coś to ja to pisałam :)

      Usuń
  8. czy można zmienic ustawienie rąk np. z innej basy lub samemu zrobic?

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba też wezmę udział w konkursie :) Ja też jadę do Niemiec więc życzę miłego pobytu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. danke schön :[)
      Miłego pobytu życzę wzajemnie <3333

      Usuń
  10. wysłałam tą moją pracę.Jak dojdzie to napisz mi i czy wszystko jest ok, dobra?? Astra

    OdpowiedzUsuń
  11. a można wysłac Ci 2 prace a Ty wybierzesz lepszą?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybacz Jill ale niestety nie wezmę udziału. Dziś w nocy wróciłam z Niemiec, a dopiero wstałam. Została minuta do końca więc nie zdążę :/ Sorki.

    OdpowiedzUsuń