Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 24 lipca 2014

Więcej zdjęć promocyjnych Lizzie Hearts

Pokazywałam wam kiedyś pierwsze zdjęcie promocyjne lalki Lizzie Hearts. Dzisiaj chciałabym pokazać wam więcej zdjęć i zbliżeń tej lalki. Zdjęcia są w bardzo dobrej jakości, więc możecie dobrze przyjrzeć się lalce przed jej zakupem. To może zacznę od zdjęcia z pamiętnikiem, które już widzieliśmy...


Zaczynam się powoli zastanawiać jaki pamiętnik ma w końcu Lizzie czerwony czy złoty. Na zdjęciu które pokazywałam wam z Comic Conu obok lalki Lizzie był złoty pamiętnik, a tutaj jest czerwony. No chyba, że ten złoty nie należał do Lizzie tylko do lalki obok. To teraz czas na nowe zdjęcia, których nie widzieliśmy...

     

No i to już wszystkie zdjęcia i wiecie co zmieniam zdanie o jej kołnierzu. Poprzednim razem mówiłam wam, że jest okropny, a teraz się okazało, że jet w serca. Taki jaki tutaj widzę to mi się podoba. Na innych blogach też słyszałam parę zastrzeżeń co do fryzury, ale moją opinia jest, że nie wygląda źle przecież w odcinku tak ta fryzura wygląda więc jedno pytanie ciśnie się na moich ustach o co wam wszystkim chodzi macie coś do tej fryzury ?

Co myślicie o lalce Lizzie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz