Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


wtorek, 1 lipca 2014

Nowy rok szkolny czas zacząć...

Wiem, wiem przecież są wakacje, ale dałam taki tytuł posta ponieważ nowinką, z którą chcę się dzisiaj podzielić jest plecak do szkoły z Ever After High. Jakiś czas temu pokazywałam wam zdjęcie ulotki, gdy pisałam o księdze legend na polskich sklepowych półkach. Teraz mam zdjęcie promocyjne właśnie tego plecaczka i dodatkowo jakiejś torby To może przejdę do zdjęcia...


 No cóż styl tych rzeczy był akurat przewidywalny, czemu nie dadzą na przykład Briar, Madeline albo chociaż Duchess. Mam na myśli że byłoby coś innego rozumiem, że Raven i Apple są głównymi postaciami tej bajki, ale dam sobie "głowę urwać", że są i fani właśnie innych postaci.

Co myślicie o pierwszych szkolnych przyborach ?

7 komentarzy:

  1. Wakacje a tu plecaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Przybory są ładne, ale faktycznie mogliby zrobić rzeczy z innymi postaciami.
    PS nie wiem czy wiecie, ale lalki z serii Thronecoming (w tym playset z Briar) jest już dostępny w Polsce :-) Kupiłam już Raven, lecz niestety lalki z tej serii są jeszcze droższe niż Legacy Day :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio ??? to świetnie ! może poczekaj troszkę z następną lalką tej serii...jestem pewna że stanieją *.*

      Usuń
    2. Mam nadzieję ! Raven najbardziej mi się podobała, dlatego kupiłam, w dodatku włosy ma w bardzo dobrym stanie :-) Reszta musi sobie poczekać xD Zapomniałam dodać, że lalkę kupiłam w " Świecie Dziecka " ( są trzy takie sklepy, w dodatku wszystkie na pomorzu) , więc nie wiem, czy są już w innych sklepach, muszę jeszcze sprawdzić.

      Usuń
  3. Czy Nikki jest w ekipie bloga czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikki jest ekipie, ale nie wiem czemu nie pisze może nie ma nowinek ???

      Usuń
  4. Ja znalazlam duzo nowinek onq to tak ma ze nei pisze

    OdpowiedzUsuń