Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 3 lipca 2014

Nowe plecaki Ever After High !

Na amazonie pojawiły się kolejne plecaki i od razu mówię, że inne niż ostatnio co pokazywałam, ale zawiodłam się po raz kolejny. Dlaczego ? Na tych plecakach jest oczywiście nie kto inny tylko Apple i Raven jakby nie mogli dać co najmniej kogoś innego. No nic może przejdę do zdjęć, ale mówię od razu tych fotografii jest dość sporo dlatego będą one małe, ale jak chcecie powiększyć to wystarczy kliknąć na obrazek...

 Pierwszy plecak...Najbardziej podoba mi się w nim górna część, czyli krótko mówiąc kawałek naszego logo EAH. Naprawdę to jedyna rzecz, która mi się w nim podoba, arty są oczywiście te same więc co tu więcej dodawać, niedługo przestanę rozróżniać je wszystkie, bo wszędzie postacie te same. Tylko zmieniają się ich pozycje nic więcej, no i pokażę wam następne plecaki i na sam koniec przygotowałam dla was małą niespodziankę, ale na razie kolejny plecak.



Arty te same, tylko został zmieniony ich położenie i kolor całego plecaka, a szkoda bo na tym pierwszym logo bardzo ładnie wygląda a tutaj bez niego tak trochę nudno nie uważacie ? Gdyby nie te złociste zamki już zupełnie byłby plecak do niczego no, ale każdy ma swój gust.


Ten plecak najbardziej mi się podoba, a najbardziej to te klucze o róznych kolorach z serduszkami,  ale myślę że do tego stylu najlepiej prezentowałby się art C,A cupid, nieważne czy byłby to oficjalny, czy styl rysunkowy do tego serduszka pasowałyby idealnie.

No i teraz czas na moją mała niespodziankę...


Znalazłam chyba jeszcze z trzy inne plecaki, ale one nie wiele różniły się od tych co pokazałam wam wyżej, były te same arty i tak dalej, a tutaj ?!  Zamiast Apple pojawiła się nareszcie Madeline ! Szukałam jeszcze, bo miałam nadzieję, że znajdę jeszcze Apple z Briar, ale niestety nie ma takiego - nie znalazłam. Ten tutaj u góry nie jest już taki oczywisty jak te pierwsze 3 dlatego od dzisiaj ten plecak jest moim ulubionym, no oczywiście dopóki nie znajdę ładniejszego ;)

Co myślicie o nowych plecakach EAH ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz