Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


poniedziałek, 21 lipca 2014

Zapowiedź kolejnego odcinka + kto to jest ?

Może w małym wstępie muszę napisać wam co nieco o kulturze Amerykańskiej. Już za kilka dni będą obchodzić "Dzień Lodów", z tego co mi wiadomo z kalendarza nie mamy żadnego takiego święta w najbliższych dniach. Właśnie z okazji tego "Dnia Lodów" EAH opublikuje nowy odcinek i chciałabym pokazać wam zdjęcie zapowiadające, na którym jest dużo lodów !


Do tego został opublikowany również opis, który przetłumaczyłam.

Briar zorganizowała jedno stronę spotkanie na cześć zgrywania partii Narodowy Dzień Lodów. Jaki smak ma się jak przerzucanie koroną ?

Nie wiem co do tych ostatnich dwóch słów takie mi trochę bez sensu wyszło...a teraz czas na dalszą część posta. Widzicie tą postać na środku ? (Zgaduję, że tak) Chciałabym troszkę podzielić się z wami moją opinią i podejrzeniami.


No cóż po płatku i koloru włosów zgaduję, że jest ona córką królowej śniegu. Tylko czy ona jest Royal'sem czy Rebel'sem ? Podejrzewam, że chyba to pierwsze. Najbardziej w tej postaci podoba mi się jej ładna korona i sukienka. Choć nie wiele widzę jej ubranie to już widzę, że mi się naprawdę podoba.

Czekacie na nowy odcinek ? Jak myślicie co to za nowa postać ?

6 komentarzy:

  1. Zapewne jest to córka królowej śniegu i będzie ona royal'sem, ale nigdy nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie następny royals... Cieszyć się czy płakać, sama nie wiem może, dlatego jestem Royalso-Rebelsem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Błagam, nie tłumacz Tłumaczem Google T.T ,,Briar serwuje czadowe przyjęcie w celu uczczenia Światowego Dnia Lodów! Który smak totalnie zawróci ci w głowie?"

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie to albo Snowy albo Icy IceQueen bo byla zapowiedz Snowy jest rebelsem i zachowuje sie jak Twyla z Monster High natomiast jej starsza siostra Icy jest zla i jest royalsem , to tylko zapowiedz nie wiem czy to prawda

    OdpowiedzUsuń
  5. No OK Rochelle, ale ja tłumaczyłam z hiszpańskiego a ucze się go dopiero pierwszy rok >.<

    OdpowiedzUsuń