Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


wtorek, 22 lipca 2014

Zbiór opowiadań....

Przepraszam, że tyle dni odkładałam tą nowinkę o zbiorze opowiadań Shannon Hale, ale to nadrobię. W internecie kilka dni temu opublikowano zdjęcie okładki zbioru opowiadań autorki Shannon Hale wraz z następnym tomem, która podobno jest w wersji elektronicznej...nie wiem może to płyta do komputera, nie mam pojęcia. To może przejdę do zdjęcia okładki.


Pierwsza rzecz jaka mi się w oczy rzuca ? Kitty na okładce ! Choć myślę, że nie tylko mi zgadłam ? Nowa księga (czyli tom) opowiada o początkach liceum Ever After High i wszyscy uczniowie zaczynają się przygotowywać do ceremonii dziedzictwa. Tym samym do podpisania wielkiej księgi baśni zobowiązując się do podążania śladem rodziców.

Pewną nowością nowego tomu, o którym wam opowiadam jest to, że składa się on z 12 innym dużo mniejszych opowieści. W tym zaś kilka zupełnie innych jeszcze nam nie znanych scenariuszy, a w nich możemy się dowiedzieć co Lizzie, Kitty (co wyjaśnia, że jest na okładce),Cedar, Dexter i Darling Charming (czyli nareszcie usłyszymy kilka słów o siostrze Dextera) robili przed szkołą.

Zbiór posiada również pozostałe książki Shannon Hale, które były opublikowane już wcześniej oddzielnie. No i cóż to chyba już wszystko co chciałam wam przekazać. Mi osobiście zestaw się spodobał tylko czekam aż pojawi się w sklepach *.*

Czekacie na ten zestaw ? Ciekawi następnego tomu ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz