Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


wtorek, 15 lipca 2014

Royal czy Rebel oto jest pytanie....

Już jak wiecie malutkimi kroczkami zbliża się szkoła (nie żeby mi się śpieszyło czy coś xD) i zbliżają się również szkolne zakupy. Pokazywałam wam ostatnio kilka plecaków do wyboru do koloru, a teraz chciałabym pokazać wam 3 niestety tylko 3 piórniki z Ever After High już za chwilę dowiecie się dlaczego dałam taki, a nie inny tytuł tego posta...a oto i odpowiedź...


No właśnie....to niezdecydowani fani EAH maja teraz problem....przed końcem wakacji muszą się określić, która stronę popierają. Dla mnie ten wybór nie jest trudny bo wybrałabym Royal, ponieważ popieram tę stronę. (nie żebym coś miała do Rebel'sów). Może teraz przejdę do opisu...cieszy mnie fakt, że nie jest taka sama sytuacja jak z plecakami, czyli mam na myśli Apple, Raven i znowu Apple, Raven. Tym razem jest na szczęście inaczej, a teraz mam małą  niespodziankę dla....


Kłamałam, że wybór będzie trudny xD bo przygotowałam dla was ten trzeci piórnik (ładnie wyszedł mi ten napis "Roybels"? )

Ever After High Friends Forever After Sparkle Pencil Case

To zdjęcie pochodzi z amazonu i jeszcze tego piórnika nie ma na sklepowych półkach tylko w internecie na zamówienie i wiecie co ? Zmieniam zdanie ten podoba mi się najbardziej ;)

Który piórnik wybieracie do szkoły ?

4 komentarze:

  1. Ja również należę do Royal'sów, jednak na stronie everafterhigh.pl jestem po połowie, bo wybór ,mebli jest dość trudny. Zauważyłam również że niektóre przedmioty są ponumerowane (do Royal/Rebel) inaczej niż powinny.

    OdpowiedzUsuń
  2. biore ten z napisem rebe;s

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem Roybel i mam piórnik z Raven i Apple

    OdpowiedzUsuń