Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


sobota, 5 lipca 2014

Nowy art Madeline w całości !

Pokazywałam wam ostatnio na reklaimie książki nowy art Madeline, ale niestety większość artu zasłaniała książka i nie było okazji zobaczyć go w całości...a teraz macie okazję, ponieważ znalazłam zdjęcie w całości ! Zdjęcie jest w dość dobrej jakości nie ma co narzekać.


Zdjęcie wstawiłam w oryginalnej wielkości. Także radzę go nie powiększać, ponieważ jakość może się troszkę zepsuć. Art narazie oceniam jako najlepszy z tych nowych. Poniżej znajdziecie zdjęcie porównawcze, czyli moją sklejkę starego i nowego artu. To chyba narazie jedyna poza, która różni się czymś więcej niż tylko ustawieniem jednej ręki i najwyższy czas na taki art. Mam nadzieję, że będzie taki artów więcej, a nie tylko zmiana jednej ręki.

Oprócz ręki zmieniło się ustawienie głowy, na nowym Maddie patrzy bardziej na przód, a na starym gdzieś w górę. Ubranie szczerze mówiąc nic się nie zmieniło, włosy natomiast są różne, a nogi chyba takie same, tylko ustawione w inną stronę.

No cóż cieszę się, że różnic jest troszkę więcej niż na poprzednich "nowych" artach, ale jak teraz patrzę to spodziewałam się czegoś innego...

Co myślicie o nowym arcie ?

3 komentarze:

  1. Tylko ten bok włosów ma jakiś doklejony ;) Zauważyłam to już we wcześniejszym poście jak była na jakimś zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurczę nie zauważyłam tego wcześniej...to wróciłam do punktu wyjścia czyli zmiana pozycji jednej ręki...

      Usuń