Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


niedziela, 27 lipca 2014

Nasza grupa nk !

Na sam początek chciałabym was przeprosić za pięcio dniowe spóźnienie z ta nowiną, ale jakoś zapomniałam wam o tym napisać, a później zajęłam się Comic Conem. To może przejdę do rzeczy...5 dni temu stworzyłam naszą oficjalną grupę nk aby poszerzyć grono czytelników naszego bloga i dla ciekawych chciałabym dać wam link...>>KLIK<< zapraszam do odwiedzania, ale i tak na blogu dowiecie się więcej szczegółów niż tylko krótka informacja na grupie zresztą sami zobaczcie. W każdym wpisie na grupie będę dodawać linki do posta, którego wpis dotyczy. Mam nadzieję, że pokazałam wam mnie więcej obraz jaki pełni rola naszej grupy.

Dziękuję za uwagę *.*
PS. na chwilę obecną po 5 dniach mamy już 35 użytkowników ;)

1 komentarz:

  1. Moge zaproponować dla grupy na forum żeby zrobić 2 wątki...o Wojenie Royal - Rebel i o słowniu EAH'owym

    OdpowiedzUsuń