Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


poniedziałek, 14 lipca 2014

Nowy wygląd na blogu!

Pewnie zauważyliście, że na blogu zagościł nowy wygląd. Na nagłówku znajdują się dwie postacie, moja i Samary. W związku z tym chciałam poruszyć pewien temat.. mianowicie chodzi o to że jakiś czas temu szukałyśmy z Samarą nowego redaktora/technika. Niestety wyszło inaczej niż było ustalane i musimy zrezygnować z poszukiwań, przez co oficjalnie chce przeprosić wszystkie osoby, które się zgłosiły. Wracając do wyglądu bloga to przy robieniu go postawiłam bardziej na styl EAH. Przez co wszystko jest takie... różowe... xDD Nie przedłużając to podpis dla Sami:

Co sądzisz o nowym wyglądzie bloga?

19 komentarzy:

  1. Jill po co a szukałam technika kiedy miałam go cały czas obok siebie. Wygląd est po prostu wspaniały masz fantastyczny gust >.<

    OdpowiedzUsuń
  2. NOWY WYGLĄD "LUBIĘ TO!" DZIWNE TE HMURY NA NAGŁÓWKU

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda,że nie wybraliście nowej osoby :( Myślałam,że mi się uda ale jednak nie :) Będę czekać. Może pojawi się jakiś "casting" xD A tak w ogóle super wygląd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że z tego powodu nie przestaniesz odwiedzać ''naszego'' bloga i ciągle będziesz systematycznie komentować :)

      Usuń
    2. Jasne,że tak! :D Uwielbiam wasz blog. Nawet lepszy i ciekawszy niż MEAH :3

      Usuń
    3. Jeju naprawdę tak myślisz ?! To zaszczyt było przeczytać twój komentarz "."

      Usuń
    4. A mnie cieszy to,że jesteście bardzo miłe dla mnie jak i dla innych ;3 Z resztą na MEAH prawie ciągle są jakieś nieporozumienia z redaktorami,a tu panuje miła i przyjemna atmosfera :D

      Usuń
    5. to nie jest trudne bycie miłym wystarczy umieć pogodzić się z krytyką a nie atakować tego co krytykuje *.* jeszcze raz dziękujemy (w imieniu Jill też) za twoją miłą opinię "."

      Usuń
    6. Ja oczywiście również umiem radzić sobie z krytyką,jednak czasem potrafię ostro odpowiedzieć ;D Jeżeli chodzi o moją opinię to proszę ^^ ;3

      Usuń
    7. Przyznam że nie zawsze jestem ''idealnie'' miła, ale staram się :)

      Usuń
    8. Dla mnie obie jesteście bardzo miłe i obyście takie były zawsze ;) (Nie myślcie,że się podlizuje,bo tak nie jest xDDD). Bardzo lubię wasz blog i będę ciągle na niego zaglądać ;333

      Usuń
  4. Teraz to zaszalalyscie! Bajeczny wyglad najlepsxy z eahowych ☆.☆

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny wygląd bloga, najlepszy jak do tej pory ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  6. A narysujecie kiedyś swoje OC w Paoncie,GRUPie czy jakimś innym programie? Nie chodzi o to, że są złe tylko chce je zobacz w wersji nie z uboeranki l.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może przy nastepnej okazji czemu nie ;)

      Usuń
    2. Przy następny wyglądzie i owszem. ^^

      Usuń
  7. ej no ładny jest!

    OdpowiedzUsuń