Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


sobota, 5 lipca 2014

Nowe... :)

Zauważyłam że ostatnio strasznie zaniedbałam tego bloga, nic nie piszę a w dodatku nawet nie szukam nowinek.... Doszłam do wniosku że... po prostu czas to zmienić i trzeba coś napisać. Może to nic wielkiego, ale komuś powinna przypaść do gustu.. torba Ever After High! (Chyba zaraziłam się tymi kropkami od Samary xD). 
Sądząc po zdjęciu, torba wygląd na wygodną. Uważam tak bo mam podobnego rodzaju, tyle że moja była zakupiona w Empiku. Wracając do tematu... torba wygląda na porządną, ma regulowany pasek i za pewne ta ''pokrywka'' jest na rzepę lub tylko na przypinki. (może to i to). Lepiej żebyście wy wypowiedzieli się na ten temat.

                                                              Co sądzisz o tej torbie?
                                                Wypowiesz się bardziej ''zachęcająco'' niż ja?

3 komentarze:

  1. no wiesz co to moje kropeczki kochane xD ale nie jak chcesz to też możesz tak pisć ja nie zabraniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobili podstawowa torbe najlatwiejsza

    OdpowiedzUsuń