Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


poniedziałek, 14 lipca 2014

Przepraszm za mą nieobecność...

Chciałabym was bardzo przeprosić za mą niezapowiedzianą nieobecność, ale powiem wam dlaczego mnie nie było. Byłam chora i to bardzo, tak bardzo, że skończyłam aż w szpitalu na 5 dni. Nie mogłam o tym poinformować z powodu raku komputera i internetu także przepraszam, ale choroba mnie po prostu  rozwaliła krótko mówiąc. Jeszcze raz przepraszam i dziękuję Jill za zajęciem się blogiem i pozostał problem bo w moim stanie nie mogę zrobić podpisów, bo tego używam drugiej ręki dlatego za to również tez przepraszam ;(


4 komentarze:

  1. Odbierz poczte gmail ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko nic się nie stało :D Mam pytanie. Minął już termin na zgłoszenia do bycia technikiem :D Kiedy pojawią się wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic się nie stało :) Jakby nie było martwiłam się, bo jak na razie nie znikałaś tak bez powodu. A ja należę do osób, które od razu w takich przypadkach mają najgorsze myśli o.O Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia, a podpisami jak na razie przez dłuższy czas (mam nadzieję) nie musisz się martwić ^.^

    OdpowiedzUsuń