Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


poniedziałek, 7 lipca 2014

Art Raven w całości

Ostatnio pokazywałam wam cały nowy art Madeline w całości, a teraz znalazłam Raven w całości. Jak mówiłam to nie będzie zbyt wielka rewelacja. Sami wiecie dlaczego, przynajmniej możecie zobaczyc na arcie ustawienie nóg, na szczęście jest ono inne niż na starym arcie.


Artu nie będę już wam opisywać ponieważ znacie już moją opinię krytyczną co do obrazka. Oprócz tych nóg nie widzę więcej różnic pozy. Mam nadzieję, że następne arty będą jednak mieć więcej różnic niż ten tandetny.

Co myślicie o całym arcie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz